• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
3

از تست های جعلی عراقی ها تا عدم تعطیلی نقطه ورودی مرزی، بی اعتنایی به قانون و تاوانی سنگینی که مردم باید دهند

  • کد خبر : 48802
  • ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹
از تست های جعلی عراقی ها تا عدم تعطیلی نقطه ورودی مرزی، بی اعتنایی به قانون و تاوانی سنگینی که مردم باید دهند

رویش زاگرس/ محمدرضا مکوندی: کرونای انگلیسی در خوزستان تاخت تاز می کند. مراکز درمانی مملو از بیمار و کادر درمان مجاهدین واقعی جبهه سلامت خسته و فرسوده از ماههای متوالی فعالیت سنگین درمانی هستند و دهها هزار شغل در این مدت در خوزستان از کرونا اسیب دیده یا از بین رفته است. هزاران نفر در […]

رویش زاگرس/ محمدرضا مکوندی: کرونای انگلیسی در خوزستان تاخت تاز می کند. مراکز درمانی مملو از بیمار و کادر درمان مجاهدین واقعی جبهه سلامت خسته و فرسوده از ماههای متوالی فعالیت سنگین درمانی هستند و دهها هزار شغل در این مدت در خوزستان از کرونا اسیب دیده یا از بین رفته است.
هزاران نفر در استان بیکار که البته این رقم بیکاران بر اثر کرونا در کشور به رقم بیش از شش میلیون نفر بالغ شده است.
گفته می شود: کرونا را عراقی ها با فریب ماموران مرزی ا یرانی در ارائه ( گواهی های جعلی تست کرونا) وارد خوزستان کردند.
اکنون در آستانه سال نو ؛ نه تنها خوزستان با این فریبکاری مسافران ورودی از عراق به تعطیلی کشاندند؛ بلکه دامنه کرونا انگلیسی به دیگر استان ها در حال تسری است.
نتیجه پیک چهارم کرونا تعطیلی مشاغل مختلف و بیکاری هزاران نفر،درگیر شدن دستگاههای مختلف بهداشتی ودرمانی ؛انتظامی واداری ؛ازرونق افتادن بازار ؛مرگ عزیزان هم استانی و داغدار شدن خانوارهاو…صدها میلیارد تومان خسارات آشکار و پنهان به اقتصاد استان خوزستان است.
. باقدردانی ازتلاش های بی وقفه ستاد کرونا انتظار می رود موارد زیر را جهت تنویر وپاسخگویی به سوالات هم استانی های عزیز پیگیری گردد:
اول: چرا به گواهی های ارائه شده تست کرونا توسط عراقی ها اکتفا و توسط مبادی ورودی مقررات شدید بهداشتی جهت شناسایی بیماران کرونایی اعمال نشده است؟ درصورت احراز تست جعلی آیا برخورد قاطعی با جاعلین پیش بینی شده است؟
دوم:با اشکار شدن موضوع تست های جعلی چه پیگیری هایی از سوی طرف ایرانی از جمله شکایت به دستگاه قضایی و وزارت بهداشت جهت شناسایی و مجازات کانون های جاعل تست کرونا انجام شده است؟
۳_وزیر بهداشت دکتر نمکی از عدم انسداد یکی از مبادی مرزی علیرغم تعطیلی سایر نقاط مرزی خبر داد.
چرا این نقطه مرزی به تبعیت ا ز دستور ستاد کرونا مثل سایر نقاط مرزی تعطیل نشد وهمچنان فعال و باقانون شکنی و بی اعتنایی به بلای پیک چهارم کرونا با ادامه فعالیت خود درنقض پروتکل های بهداشتی و گسترش مرگبار کرونا شریک شده چه برخورد قاطع قانونی با متخلفان متولی این نقطه مرزی صورت گرفته؟
ایا این نقطه مرزی همچنان فعال یا تعطیل شده است؟

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=48802

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.