• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
1

معاون حقوقی نفت مسجدسلیمان:
کسانی که پای قرارداد حسینی را امضا کردند باید به مردم پاسخگو باشند/ به جد پیگیر شکایت مان از مجتبی حسینی خواهیم بود

  • کد خبر : 48629
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>معاون حقوقی نفت مسجدسلیمان:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>کسانی که پای قرارداد حسینی را امضا کردند باید به مردم پاسخگو باشند/ به جد پیگیر شکایت مان از مجتبی  حسینی خواهیم بود</span>

رویش زاگرس: معاون حقوقی باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: از مجتبی حسینی به خاطر پیوستن به باشگاه ذوب‌آهن شکایت می‌کنیم و از ضرری که به باشگاه نفت مسجدسلیمان وارد شده نمی‌گذریم. غلامرضا زمانپور با اشاره به اعلام توافق مجتبی حسینی و عقد قرارداد او با باشگاه ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: ما قطعا امشب (چهارشنبه) از طریق […]

رویش زاگرس: معاون حقوقی باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: از مجتبی حسینی به خاطر پیوستن به باشگاه ذوب‌آهن شکایت می‌کنیم و از ضرری که به باشگاه نفت مسجدسلیمان وارد شده نمی‌گذریم.
غلامرضا زمانپور با اشاره به اعلام توافق مجتبی حسینی و عقد قرارداد او با باشگاه ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: ما قطعا امشب (چهارشنبه) از طریق سازمان لیگ از حسینی و دیگر اعضای کادرفنی که بدون رضایت و هماهنگی با هیئت مدیره و باشگاه نفت از این تیم جدا شدند شکایت می‌کنیم. انتظار ما از کمیته انضباظی و کمیته وضعیت این است که بیشترین مجازات را برای این افراد در نظر بگیرند چراکه اینگونه اعمال موجب بی‌اعتباری قرارداد‌ها خواهد شد.

وی با اشاره به این که از ابتدا قرارداد محکمی با حسینی بسته نشده بود تاکید کرد: من به عنوان مدیر حقوقی اوایل آذرماه به باشگاه اضافه شدم. در حالی که قرارداد شهریورماه بسته شده بود. از این رو ایراد را به امضا کنندگان قرارداد حسینی و مشاور حقوقی آن زمان وارد می‌دانم چون قرارداد باید به شکلی تنظیم می‌شد که کادرفنی به این راحتی از تیم جدا نشوند. مطمئن باشید به عنوان مدیر حقوقی باشگاه از ضرر و زیانی که به باشگاه وارد شده نمی‌گذرم.

معاون حقوقی باشگاه نفت مسجدسلیمان ادامه داد: کسی که باعث شده به باشگاه خسارت مادی و معنوی وارد شود باید پاسخگوی هواداران تیم ما باشد. این باشگاه متعلق به همه مردم و هدفش خوشحال کردن مردم است. پس نباید با عملکردمان باعث ناراحتی آنها شویم. اموال این باشگاه متعلق به بیت‌المال است و قرار نیست کسی با عملش هواداران و تعدادی از مردم را ناراحت کند.

زمان‌پور در پاسخ به این سوال که چه بندی در قرارداد حسینی به او اجازه جدایی از تیم نفت مسجدسلیمان را داده است، گفت: نمی‌توانم بند قرارداد حسینی را بگویم چراکه موضوعی حقوقی است، ولی اگر قرارداد محکمی بود او به راحتی نمی‌توانست جدا شده و برود. ایراد را متن قرارداد می‌دانم. به هیچ عنوان از حق مردم نمی‌گذرم. آنهایی که پای این قرارداد را امضا کردند بیایند و پاسخگوی مردم باشند چراکه اگر قرارداد محکم بود حسینی به راحتی با پرچم باشگاه ذوب‌آهن بدون فسخ قرارداد با ما عکس نمی‌گرفت. تا این لحظه فکر می‌کردیم رسما به ذوب آهن نرفته، ولی حالا که عکس او با لوگوی باشگاه منتشر شده است، همه چیز برای ما محرز شد.

وی افزود: انتظار داریم مسئولان مرتبط جلوی بی‌اعتباری قرارداد‌ها را بگیرند و به قرارداد‌ها اعتبار دهند و با این موارد محکم برخورد کنند. پیش از این هم مواردی بوده که به باشگاه‌ها ضرر رساند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=48629

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.