• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
2

گزینه های سرمربی گری تیم نفت مسجدسلیمان/ شاید امروز سرمربی نفت مشخص شود

  • کد خبر : 48624
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
گزینه های سرمربی گری تیم نفت مسجدسلیمان/ شاید امروز سرمربی نفت مشخص شود

رویش زاگرس: یک منبع مطلع در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس گفت: ساکت الهامی و محمد نصرتی دو گزینه سرمربی گری تیم نفت مسجدسلیمان هستند و اعضای هیئت مدیره هم اکنون در تهران برای تصمیم گیری تشکیل جلسه داده اند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس پس از این که مجتبی حسینی در یک […]

رویش زاگرس: یک منبع مطلع در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس گفت: ساکت الهامی و محمد نصرتی دو گزینه سرمربی گری تیم نفت مسجدسلیمان هستند و اعضای هیئت مدیره هم اکنون در تهران برای تصمیم گیری تشکیل جلسه داده اند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس پس از این که مجتبی حسینی در یک اقدام غیر حرفه ای و البته به دلیل ضعف در بستن قرارداد با ایشان از تیم نفت جدا و به تیم ذوب آهن پیوست، اعضای هیئت مدیره باشگاه نفت با حضور در تهران و تشکیل جلسه در حال رایزنی برای مشخص کردن سرمربی این تیم نفت می باشند تا بیش از این تیم دچار بحران نشود.

از ساکت الهامی و محمد نصرتی به عنوان دو گزینه اصلی نام برده می شود اگر چه گفته می شود محمد نظری بیشتر تمایل به سپردن تیم به بختیاری زاده دارد. از نکات جالب توجه این است که تمامی اعضای هیئت مدیره باشگاه نفت در خوزستان حضور دارند و تنها رئیس هیئت مدیره ساکن تهران است اما جلسات در تهران برگزار می شود!

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=48624

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.