• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
3

کسب رتبه دوم جشنواره ملی فردوسی توسط دانش آموز نخبه مسجدسلیمانی

  • کد خبر : 48605
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
کسب رتبه دوم جشنواره ملی فردوسی توسط دانش آموز نخبه مسجدسلیمانی

رویش زاگرش: زهرا جمالپور دانش آموز نخبه مقطع متوسطه اول دبیرستان استعدادهای درخشان فرزانگان  پس از شرکت در سومین جشنواره ملی فردوسی با ارایه طراحی خلاقانه در زمینه لوگو توانست مقام دوم کشوری را از آن خود کند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس پروانه باقری معاون پرورشی این دبیرستان در گفتگو با خبرنگار ما […]

رویش زاگرش: زهرا جمالپور دانش آموز نخبه مقطع متوسطه اول دبیرستان استعدادهای درخشان فرزانگان  پس از شرکت در سومین جشنواره ملی فردوسی با ارایه طراحی خلاقانه در زمینه لوگو توانست مقام دوم کشوری را از آن خود کند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس پروانه باقری معاون پرورشی این دبیرستان در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام این خبر افزود: کلیه دانش آموزان مقاطع تحصیلی این دبیرستان به دلیل دارا بودن بهره هوشی بالا دارای استعداد و پتانسیل های فراوانی در زمینه خلاقیت هوشی و بصری می باشند که این امر باعث گردیده تا این عزیزان بتوانند در مقاطع و زمینه های مختلف علمی و پژوهشی و فرهنگی صاحب عنوان باشند.
وی افزود:عمده دلیل پرورش و شکوفایی خلاقیت این عزیزان حمایت بیشتر خانواده ها و مسئولین مربوطه می باشد و از زحمات کلیه دبیران دلسوز این دبیرستان به منظور دستیابی به این موفقیت خانم ها قلی گله، داوودی و بهاری تشکر و قدردانی نمود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=48605

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.