• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
2

جانباز مسجدسلیمانی به لقاء الله پیوست

  • کد خبر : 48538
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
جانباز مسجدسلیمانی به لقاء الله پیوست

رویش زاگرس: بنوار احمدی جانباز ۴۰درصدی مسجدسلیمانی پس از تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت های جنگ تحمیلی به دیار حق شتافت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس  وی در زمان جنگ تحمیلی در حین کمک های مردمی به درجه جانبازی نائل گردید و پس از آن مجدداً به جبهه های حق علیه باطل […]

رویش زاگرس: بنوار احمدی جانباز ۴۰درصدی مسجدسلیمانی پس از تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت های جنگ تحمیلی به دیار حق شتافت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس  وی در زمان جنگ تحمیلی در حین کمک های مردمی به درجه جانبازی نائل گردید و پس از آن مجدداً به جبهه های حق علیه باطل شتافت. قرار است روز جمعه ۲۴ بهمن در قطعه جانبازان چهاربیشه به خاک سپرده شود.

شیخ رباط رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان نیز با صدور پیامی ضمن عرض تسلیت درگذشت جانباز گرانقدر «بنوار احمدی»، صبر جمیل و تسلی خاطر بازماندگان و علو درجات آن مرحوم را از بارگاه ایزد منان مسألت کرد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس متن پیام بدین شرح است:

کشور سرافراز و ملت غیور ایران اسلامی عزت، سربلندی و اقتدار امروز خود را مدیون دلاوری ها و رشادت های بزرگ مردانی است که در پیروی از اهل بیت پیامبر اکرم (ص) به ویژه سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تفسیرگر واقعی واژه ایثار شده اند.

بدون تردید حماسه ایثار، ایستادگی جانبازان گرانقدر در ذهن و بر زبان مردم قدرشناس این سرزمین همواره باقی و بالنده خواهد ماند و سینه به سینه و نسل به نسل، به عنوان چراغ راه به آیندگان انتقال خواهد یافت.

اینجانب ضمن عرض تسلیت در گذشت جانباز معزز « بنوار احمدی » و ابراز همدردی با شما خانواده محترم، صبر جمیل و تسلی خاطر بازماندگان و علو درجات را برای آن مرحوم از بارگاه ایزد منان خواستارم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=48538

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. کشور ما همیشه مدیون رشادتهای بی نظیر و جانفشانی های بی ادعای امثال شما در عرصه مبارزه با خصم و دفاع از میهنمان خواهد بود اکنون که با زخمی بر پیکر و رنجی خاموش در پس صلابت آسمانی، عمری از شِکوِه لب بسته، تجلی شوکت ایثار را به نظاره نهاده‌­اید، ‌شُکوه را شرمنده می‌سازید.روحتان شاد راهتان پررهرو باد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.