• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

عمل جراحی خارج کردن تومور مغزی با موفقیت در بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان انجام شد

  • کد خبر : 48503
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵
عمل جراحی خارج کردن تومور مغزی با موفقیت در بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان انجام شد

رویش زاگرس: متخصص جراح مغز و اعصاب جوان و ماهر بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان طی روزهای اخیر با چند عمل جراحی بسیار مشکل و پیشرفته موفق شد جان چند بیمار را نجات دهد. متخصص و جراح مغز و اعصاب در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری رویش زاگرس در ارتباط با جزئیات این عمل گفت: یک […]

رویش زاگرس: متخصص جراح مغز و اعصاب جوان و ماهر بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان طی روزهای اخیر با چند عمل جراحی بسیار مشکل و پیشرفته موفق شد جان چند بیمار را نجات دهد. متخصص و جراح مغز و اعصاب در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری رویش زاگرس در ارتباط با جزئیات این عمل گفت: یک خانم ۷۰ ساله که از سال ۹۰ تا ۹۷ سه مرتبه در تهران و اصفهان مورد عمل جراحی قرار گرفته بود با فلجی اندام سمت راست و عدم توانایی در صحبت کردن به بیمارستان مراجعه که پس از آزمایشات مشخص شد ۳ تومور بزرگ که یکی از انان روی مرکز تکلم، دیگری روی دست و سومی به مرکز پیشانی فشار می اورد وجود دارد که می بایست سریعاً مورد عمل جراحی قرار می گرفت.

دکتر یزدان پناهی ادامه داد در این عمل پیچیده از نورو مـانیتورینگ که حین عمـل جراحی برای ثبت پتانسیل های مختلف الکتروفیزیولوژیک از بیمار در حین جراحی بر روی مغز، نخاع و اعصاب محیطی طراحی شده است. و اطلاعاتی در رابطه با سیستم عصبی بیمار بیهوش، به جراح و تیم بیهوشی میدهد استفاده گردید.

دکتر یزدان پناهی با بیان این که این عمل در سطح استان بی نظیر بود گفت: به لطف خداوند هر سه تومور کاملا تخلیه و حال بیمار مساعد است .وی در پایان سخنان خود  از دکتر چاروسائی متخصص بیهوشی، دکتر صادق کارشناس بیهوشی، خانم ها شهبازی کیا، میر،فرهادی، نعمتی، اسکندری، لعلی، آذر و آقای بازیاری به عنوان همکاران در این عمل تشکر و قدردانی نمود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=48503

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.