• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان خبر داد:
اعلام تصمیمات جدید ستاد مدیریت پیشگیری از کرونا شهرستان /احتمال محدودیت های بیشتر در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 48457
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان خبر داد:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>اعلام تصمیمات جدید ستاد مدیریت پیشگیری از کرونا شهرستان /احتمال محدودیت های بیشتر در مسجدسلیمان</span>

تمامی ادارات، نهادها، بانک ها و دستگاههای دولتی ملزم شده اند تا پایان روز جمعه با نصب اپلیکیشن ماسک کد رهگیری سلامت دریافت کنند در غیر این صورت پلمب خواهند شد/ تمامی مراجعه کنندگان به ادارات، نهادها،دستگاههای دولتی و خصوصی موظف هستند هنگام مراجعه به هر اداره ای قبل از ورود با ارائه کارت ملی […]

تمامی ادارات، نهادها، بانک ها و دستگاههای دولتی ملزم شده اند تا پایان روز جمعه با نصب اپلیکیشن ماسک کد رهگیری سلامت دریافت کنند در غیر این صورت پلمب خواهند شد/ تمامی مراجعه کنندگان به ادارات، نهادها،دستگاههای دولتی و خصوصی موظف هستند هنگام مراجعه به هر اداره ای قبل از ورود با ارائه کارت ملی سلامتی شان مورد بررسی قرار بگیرد.

رویش زاگرس: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان گفت: با توجه به گسترش شیوع کرونا و پیش بینی ورود به پیک چهارم کرونا در ستاد پیشگیری از شیوع کرونا تمهیدات جدیدی اندیشیده شده است. دکتر شایسته شمی پور در گفتگو با پایگاه خبر رویش زاگرس گفت: متاسفانه شاهد افزایش مبتلایان به کرونا و پیش بینی موج چهارم این بیماری هستیم به همین دلیل جهت رعایت پروتکل های بهداشتی در دستگاه های اجرایی و به منظور حفظ سلامت کارکنان و ارباب رجوع مصوب شده است محدودیت های جدیدی آغاز شود.

وی ادامه داد: تمامی ادارات، نهادها، بانک ها و دستگاههای دولتی و مراکز و اماکن عمومی که تاکنون در سامانهhttp://salamat.gov.ir  ثبت نام و کد رهگیری QR اخذ ننموده اند ملزم شده اند تا پایان روز جمعه مورخ ۲۴ بهمن ۹۹ نسبت به ثبت نام در سامانه سلامت و اخذ کد رهگیری اقدام نمایند. در غیر این صورت با متخلفین مطابق قانون برخورد و واحد متخلف پلمب خواهد شد .

وی تصریح نمود: تمامی ادارات، نهادها، بانک ها و دستگاههای دولتی و مراکز و اماکن پر تردد ملزم شده اند تا پایان روز جمعه با نصب اپلیکیشن ماسک از طریق سامانهhttps://mask.ir توسط تلفن همراه حراست ورودی، نسبت به ارزیابی سلامت کلیه مراجعه کنندگان با بررسی کد ملی اقدام نمایند. در غیر این صورت از ورود آنان جلوگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: برنامه اپلیکیشن ماسک برای قطع زنجیره انتقال کرونا می باشد که دستگاه های اجرایی می بایست مشخصات را وارد کنند چرا که ارائه خدمت به ارباب رجوع هایی که دارای بیماری کرونا هستند ممنوع است.

دکتر شمی پور ادامه داد: با توجه به ماهیت ویروس کرونا ممکن است که میزان شیوع و ابتلا به آن در پیک چهارم بیش از موج قبلی باشد که با توجه به شرایط تصمیمات جدید برای محدودیت های بیشتر اتخاذ خواهد شد. وی تاکید کرد: مردم باید پروتکل‌های بهداشتی مانند شست‌وشوی مداوم دست‌ها، استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی، عدم تجمع و … را جدی گرفته و رعایت کنیم تا دچار موج جدیدی از این بیماری نشویم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=48457

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.