• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11717اخبار امروز : 1
2

اقوام خوزستانی با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند
حجت الاسلام حاجتی: به رغم تلاش های فراوان دشمنان هیچ گونه خللی در اتحاد و همدلی میان اقوام و مردم خوزستان به وجود نیامده است

  • کد خبر : 48454
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>اقوام خوزستانی با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>حجت الاسلام حاجتی: به رغم تلاش های فراوان دشمنان هیچ گونه خللی در اتحاد و همدلی میان اقوام و مردم خوزستان به وجود نیامده است</span>

رویش زاگرس: جمعی از اقوام مختلف خوزستان شامل عرب، بختیاری، شوشتری، دزفولی، بهبهانی و دیگر اقوام ساکن در خوزستان با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند. در این مراسم که در مسجد ارشاد اهواز و به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر برگزار شد اقوام مختلف خوزستان با لباس های محلی در همایش حاضر […]

رویش زاگرس: جمعی از اقوام مختلف خوزستان شامل عرب، بختیاری، شوشتری، دزفولی، بهبهانی و دیگر اقوام ساکن در خوزستان با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند. در این مراسم که در مسجد ارشاد اهواز و به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر برگزار شد اقوام مختلف خوزستان با لباس های محلی در همایش حاضر شدند و ضمن تجدید بیعت با امام، انقلاب و شهیدان بر حفظ همبستگی و وحدت خود در استان تاکید وتنها راه غلبه بر دشمنان نظام و انقلاب را اتحاد اقوام دانستند.

حجت الاسلام حاجتی از اساتید حوزه و دانشگاه در خوزستان در این مراسم گفت: خوزستان سرزمین شهیدانی است که برای پیروزی انقلاب اسلامی چه در زمان انقلاب و چه در زمان هشت سال دفاع مقدس خون خود را نثار کرده تا درخت تنومند جمهوری اسلامی پر بار و روز به روز قوی تر شود به همین دلیل مردم استان اجازه نمی دهند این خونها پایمال شود.

وی اظهار داشت: مردم ولایت مدار استان خوزستان متشکل از همه اقوام برای این جمع شدن ها و آرامش موجود در استان جوانان خود را تقدیم انقلاب کرده اند و خون شهدای خود را در پای درخت انقلاب ریخته اند و طبیعی است که برای این انقلاب همواره سینه چاک بوده و اجازه عرض اندام به دشمنان انقلاب را ندهند.

وی گفت: امروز به برکت خون شهدا و وفاق و همدلی موجود بین برادران وخواهران عرب، بختیاری، شوشتری، بهبهانی، دزفولی و سایر اقوام امنیت و آرامش خوبی بر استان حاکم شده است و به رغم تلاشهای فراوان دشمنان هیچگونه خللی در این اتحاد و همدلی مردم خوزستان به وجود نیامده است.

حجت الاسلام حاجتی اضافه کرد مردم خوزستان متشکل از همه اقوام همواره در مناسبت های مختلف و حتی در زمان های سخت پای آرمان های انقلابی خود ایستاده اند و هرگز اجازه نداده اند که مشکلی برای نظام و انقلابشان به وجود بیاید و هر جا که دشمن قصد ورود به اتحاد آنان را داشته خودشان دست دشمن را قطع کرده اند.

وی گفت: خوشبختانه در استان خوزستان اتحاد و همدلی خوبی بین اقوام وجود دارد ونمونه آن همین همایش و گردهمائی پرشوری است که آنان برای دفاع از انقلاب اسلامی و در دهه مبارک فجر برگزار شده و همه اقوام با اشتیاق در آن شرکت کرده اند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=48454

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.