• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

تساوی در یک بازی کم حادثه /گل گهر سیرجان ۰ – نفت مسجدسلیمان

  • کد خبر : 48437
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
تساوی در یک بازی کم حادثه /گل گهر سیرجان ۰ – نفت مسجدسلیمان

رویش زاگرس: هفته چهاردهم لیگ بیستم – استادیوم امام علی (ع) سیرجان جمعه ۱۷ بهمن ۹۹ – ساعت ۱۴:۳۰ گل گهر سیرجان ۰ – نفت مسجدسلیمان ۰ داور: محمدحسین زاهدی‌فرد کمک داوران: جلیل شعرانی و حسین مرادی اخطار: علیرضا ابراهیمی (گل‌گهر) – عباس بوعذار، مهدی ایزدی (نفت) بدون تماشاگر گل گهر سیرجان: مهرداد بشاگردی، علیرضا […]

رویش زاگرس: هفته چهاردهم لیگ بیستم – استادیوم امام علی (ع) سیرجان
جمعه ۱۷ بهمن ۹۹ – ساعت ۱۴:۳۰
گل گهر سیرجان ۰ – نفت مسجدسلیمان ۰
داور: محمدحسین زاهدی‌فرد
کمک داوران: جلیل شعرانی و حسین مرادی
اخطار: علیرضا ابراهیمی (گل‌گهر) – عباس بوعذار، مهدی ایزدی (نفت)
بدون تماشاگر

گل گهر سیرجان: مهرداد بشاگردی، علیرضا ابراهیمی، علیرضا آرتا (۴۶- علی‌اصغر عاشوری)، یوسف وکیا، میلاد زکی‌پور، احمدرضا زنده‌روح، امین پورعلی، علیرضا علیزاده، سعید صادقی (۹۰- رضا محمودآبادی)، یونس شاکری و گادوین منشا
سرمربی: امیر قلعه نویی

نفت مسجدسلیمان: فرهاد کرمانشاهی، مجتبی مقتدایی، بهروز نوروزی‌فرد، میثم تهیدست، مصطفی نائیج‌پور، محمدمهدی محبی (۶۸- عباس بوعذار)، سجاد جعفری، نیما انتظاری، محمدمهدی احمدی، محمد بلبلی (۸۷- فرید بهزادی کریمی) و ساسان حسینی (۷۹- مهدی ایزدی)
سرمربی: مجتبی حسینی

خلاصه بازی
نفت مسجدسلیمان در سه بازی قبلی‌اش بدون شکست پیش رفته بود و این بار در سیرجان بازی سختی برابر تیم گل‌گهر داشت. تیم قلعه‌نویی برای بازگشت به جمع تیم‌های بالای جدول در پی بردن این بازی بود و نفتی‌ها هم نمی‌خواستند پا پس بکشند.

نیمه اول این بازی از سرعت بالایی برخوردار نبود و یاران دو تیم ارائه‌گر یک بازی متعادل بودند. سفیدپوشان نفت با پرس بازیکنان صاحب توپ حریف فضای زیادی به تیم گل‌گهر نمی‌دادند و در ضدحملات هم با استفاده از حرکات حسینی و محبی به دروازه میزبان نزدیک می‌شدند. در مجموع ۴۵ دقیقه نخست کم‌حادثه بود و بدون گل به پایان رسید.

در ابتدای نیمه دوم، امیر قلعه‌نویی با انجام یک تعویض تهاجمی تیمش را تهاجمی‌تر کرد و آبی‌پوشان گل‌گهر با حضور مداوم در نیمه زمین نفت به دنبال رسیدن به گل بودند. شاگردان مجتبی حسینی هم با دوندگی و تجمع در نیمه زمین خودی اقدام به بستن فضاهای موجود می‌کردند.

فرهاد کرمانشاهی دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان چهره شاخص نیمه دوم بود که ارسال‌های متوالی بازیکنان گل‌گهر سیرجان را از مقابل دروازه نفت دفع می‌کرد و در دو صحنه هم ضربات منشا و صادقی را به آغوش کشید تا این بازی کم‌حادثه بدون عبور توپ از خط دروازه‌ها به پایان برسد.

نفت مسجدسلیمان با این مساوی ۱۸ امتیازی شد و امتیازات گل‌گهر سیرجان به عدد ۱۹ رسید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=48437

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.