• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
2

مراسم غبار روبی،عطرافشانی و گلباران گلزار شهدا در مسجدسلیمان برگزار شد+تصاویر

  • کد خبر : 48429
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷

رویش زاگرس: مراسم غبار روبی، عطرافشانی و گلباران گلزار شهدای چهاربیشه، نفتون و کلگه شهرستان مسجدسلیمان با حضور فرماندار مسجدسلیمان، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان، فرماندهان تانک سازی و هوانیروز، روسای ادارات و جمعی از مردم برگزار شد.به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس همزمان با ششمین روز از ایام […]

رویش زاگرس: مراسم غبار روبی، عطرافشانی و گلباران گلزار شهدای چهاربیشه، نفتون و کلگه شهرستان مسجدسلیمان با حضور فرماندار مسجدسلیمان، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان، فرماندهان تانک سازی و هوانیروز، روسای ادارات و جمعی از مردم برگزار شد.به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس همزمان با ششمین روز از ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی مراسم غبار روبی، عطرافشانی و گلباران گلزار شهدا همراه با سراسر کشور در مسجدسلیمان نیز برگزار شد.

دکتر محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان در حاشیه این مراسم در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس اظهار داشت: تعهدی که نسبت به شهدا داریم مسئولیت ما را سخت تر می کند و امروز آمده ایم تا از روح ملکوتیشان استعانت بگیریم. وی ادامه داد: عزت و افتخار کنونی جامعه اسلامی ما مدیون و مرهون خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان است و به همین علت ما به عنوان خادمان مردم، خود را موظف به زنده نگه داشتن نام و یاد آن عزیزان و خدمت گذاری به خانواده معزز این عزیزان می دانیم.

شیخ رباط رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان نیز گفت: هدف از غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا این است که ما خدمتگزاران باردیگر با آرمان های این عزیزان بیعت کنیم. وی ادامه داد:حفظ و استمرار فرهنگ غنی ایثار و شهادت می‌تواند در جامعه جریان ‌ساز شده و اهداف والای انقلاب و آرمان‌های امام و شهدا را حفظ کند.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=48429

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.