• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان معرفی شد

  • کد خبر : 48417
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان معرفی شد

رویش زاگرس: مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با صدور حکمی علیرضا هیهاوند را به عنوان مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان منصوب کرد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس مهندس احمد محمدی در این حکم ضمن برشمردن اهم وظایف مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، تاکید کرد: امید […]

رویش زاگرس: مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با صدور حکمی علیرضا هیهاوند را به عنوان مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس مهندس احمد محمدی در این حکم ضمن برشمردن اهم وظایف مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، تاکید کرد: امید است با استعانت از پروردگار متعال، استفاده بهینه از سرمایه های انسانی متخصص و سختکوش شاغل در آن شرکت، هماهنگی و تشریک مساعی با مدیریت های ذیربط در ستاد شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در انجام وظایف محوله موفق و سربلند باشید.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در حکم دیگری ضمن قدردانی از مهندس قباد ناصری در دوره بیش از چهار ساله تصدی مدیریت عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان وی را به عنوان مشاور مدیرعامل در شرکت های بهره برداری نفت و گاز منصوب کرد.

شایان ذکر است مهندس هیهاوند دانش آموخته آموزشگاه فنی و حرفه ای اهواز، کاردانی الکترونیک و کارشناسی مهندسی صنایع است.

وی در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از سال ۸۵تا ۹۲رئیس اداره نگهداری و تعمیرات، از سال ۹۲تا ۹۸مدیرعملیات و از سال ۹۸تا کنون مشاور مدیرعامل در امور عملیات بود.

شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، یکی از پنج شرکت تابعه شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب است که راهبری حدود ۲۰ میدان نفتی و گازی را در گستره ۲۷ هزار کیلومتر مربع عهده دار است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=48417

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.