• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11756اخبار امروز : 3
1

دیدار امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان مسجدسلیمان با تعدادی از خانواده های شهدا و جانبازان + تصاویر

  • کد خبر : 48409
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸

رویش زاگرس: به مناسبت گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی و سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها جمعی از مسئولان شهرستان به همراه حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه این شهرستان با تعدادی از خانواده های شهدا و جانبازان دیدار کردند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در این دیدار حجت الاسلام سید […]

رویش زاگرس: به مناسبت گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی و سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها جمعی از مسئولان شهرستان به همراه حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه این شهرستان با تعدادی از خانواده های شهدا و جانبازان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در این دیدار حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه مسجدسلیمان، شیخ رباط رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت الاسلام قندعلی رئیس اداره تبلیغات اسلامی، ورناصری رئیس اداره بهزیستی با مادر شهید روزعلی ایزدیان، ایمان قاضی، جانباز ایرج ادیب پور دیدار کردند.

امام جمعه مسجدسلیمان در سخنانی ضمن تبریک دهه مبارک فجر و میاد با سعادت دخت گرامی رسول اکرم(ص) حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: دیدار با مادران و خانواده های شهدا یک توفیق بسیار بزرگ برای ما است و در واقع رحمت خداوند شامل حال ما شده است که خدمت شما بزرگواران برسیم.

وی ادامه داد: خداوند به شما سرمایه عظیمی داده است و اینکه ما خدمت شما می‌آییم به طمع آن مقام شفاعتی است که شهدای شما دارند که ما را هم دعا بفرمایید تا در مسیر درستی قرار بگیریم و به میهن اسلامی و جامعه ایثارگری خدمت کنیم.

شیخ رباط رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز با تبریک میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن گفت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آن ها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت. وی به پرواز شهیدان به ملکوت اعلی اشاره کرد و گفت: خانواده شهدا از ذخایر جامعه اسلامی محسوب می شوند ضمن این که مسئولان بر سفره شهدا نشسته اند و مدیون شهیدان هستند.

حجت الاسلام علی قندعلی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نیز با تبریک ایام مبارک دهه فجر و میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن گفت: عمل به سیره شهدا و گام برداشتن در مسیر آرمان های بزرگ شهیدان وظیفه تک تک ماست که باید به آن جامعه عمل بپوشانیم. وی افزود: تکریم و تعظیم شعائر انقلاب اسلامی و ارزش های دفاع مقدس بر همگان واجب است و مسئولان باید سنت دید و بازدید از خانواده‌های شهدا و ایثارگران را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند…

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=48409

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.