• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
1

اعتراض شدید امام جمعه اندیکا به قبوض نجومی آبفای خوزستان

  • کد خبر : 48397
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
اعتراض شدید امام جمعه اندیکا به قبوض نجومی آبفای خوزستان

رویش زاگرس: امام جمعه شهرستان اندیکا یک هفته به اداره آبفا خوزستان جهت تعیین تکلیف قبوض میلیونی مشتریکن این شهرستان مهلت داد و گفت: در صورت عدم پاسخ قانع کننده از سوی مسئولان مربوطه، در نمازجمعه آینده اعلام خواهیم کرد که مردم می‌توانند قبوض میلیونی را پرداخت نکنند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، حجت […]

رویش زاگرس: امام جمعه شهرستان اندیکا یک هفته به اداره آبفا خوزستان جهت تعیین تکلیف قبوض میلیونی مشتریکن این شهرستان مهلت داد و گفت: در صورت عدم پاسخ قانع کننده از سوی مسئولان مربوطه، در نمازجمعه آینده اعلام خواهیم کرد که مردم می‌توانند قبوض میلیونی را پرداخت نکنند.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، حجت الاسلام سید علی اکبر موسوی امام جمعه شهرستان اندیکا با اشاره به صدور قبوض میلیونی برای مشترکین این شهرستان اظهار داشت: یک هفته به اداره آب استان مهلت می دهیم تا وضعیت قبوض نجومی که بی حساب و کتاب محاسبه شده و در آستانه دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران، کام مردم را تلخ کرده است را تعیین تکلیف و روشن کند.

وی افزود: توجیهات هیأت اعزامی از اداره آب استان به اندیکا که هفته قبل صورت گرفت قابل قبول نیست.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: در صورت عدم پاسخ قانع کننده از سوی مسئولان مربوطه،در نمازجمعه آینده اعلام خواهیم کرد که مردم می‌توانند قبوض میلیونی و بدون حساب و کتاب را پرداخت نکنند.

امام جمعه اندیکا ادامه داد: هم زمان با حل قبوض غیرمتعارف باید به فریاد پرسنل زحمتکش و خدوم اداره آب رسید، زیرا ماه هاست حقوق نگرفته‌اند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=48397

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.