• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 11751اخبار امروز : 0
1

پیام تسلیت رئیس دادگستری مسجدسلیمان در پی درگذشت عضو شورای حل اختلاف

  • کد خبر : 48394
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
پیام تسلیت رئیس دادگستری مسجدسلیمان در پی درگذشت عضو شورای حل اختلاف

رویش زاگرس: علی اسکندری رئیس دادگستری مسجدسلیمان در پیامی درگذشت زنده یاد خیبر شندی عضو شورای حل اختلاف شهرستان مسجدسلیمان را تسلیت گفت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم انالله و اناالیه راجعون خبر درگذشت مرحوم خیبر شندی، عضو محترم شورای حل اختلاف شهرستان مسجدسلیمان، موجب […]

رویش زاگرس: علی اسکندری رئیس دادگستری مسجدسلیمان در پیامی درگذشت زنده یاد خیبر شندی عضو شورای حل اختلاف شهرستان مسجدسلیمان را تسلیت گفت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

خبر درگذشت مرحوم خیبر شندی، عضو محترم شورای حل اختلاف شهرستان مسجدسلیمان، موجب تأثر و تألم گردید. زنده یاد شندی که عمر گرانمایه خود را در راه خدمت به مردم سپری کرده بود همه ما را اندوهگین نمود. مساعی ارزشمند این خیّر نیک‌اندیش در عرصه‌های مختلف، به ویژه مشارکت در امر صلح و سازش و دستگیری از دیگران، جزئی از حسنات پربار آن زنده‌ یاد است که بدون شک در کارنامه اعمال نیک ایشان محسوب و مأجور خواهد بود.

اینجانب این ضایعه را محضر خانواده شریف ایشان، جمیع مردم، جامعه خیرین و شوراهای حل اختلاف، تسلیت و تعزیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن مرحوم،  غفران الهی و علوّ درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم.

علی اسکندری رئیس دادگستری شهرستان مسجدسلیمان

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=48394

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.