• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:
دستگیری ۲۰ خرده فروش مواد مخدر در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در “مسجدسلیمان”

  • کد خبر : 48377
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۸

  رویش زاگرس: فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و مقابله باخرده فروشان موادمخدر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان خبرداد. “سرهنگ حسینی” ددر تشریح این خبر گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده با محوریت پلیس مبارزه با موادمخدر در ۳ نقطه آلوده با هماهنگی مرجع قضائی به اجرا گذاشته […]

 

رویش زاگرس: فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و مقابله باخرده فروشان موادمخدر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان خبرداد.

“سرهنگ حسینی” ددر تشریح این خبر گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده با محوریت پلیس مبارزه با موادمخدر در ۳ نقطه آلوده با هماهنگی مرجع قضائی به اجرا گذاشته شد.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح ۲۰ نفر خرده فروش و توزیع کننده موادمخدر دستگیر، ۸۱۵ گرم انواع مواد مخدر کشف و ۲ محل پاتوق خرده فروشان نیز پلمپ شد، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به جدیت و قاطعیت پلیس در اجرای مستمر طرح های پاکسازی مناطق آلوده از عموم مردم خواست: در صورت مشاهده هر گونه فعالیت در زمینه مواد مخدر از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ موضوع را اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به پاکسازی محل و دستگیری مجرمان اقدام شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=48377

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.