• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
1

۱۲۰ راس دام سبک براثر رعد و برق در اندیکا تلف شدند

  • کد خبر : 48365
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
۱۲۰ راس دام سبک براثر رعد و برق در اندیکا تلف شدند

رویش زاگرس: معاون فرماندار اندیکا گفت: بامداد روز شنبه ۱۲۰ راس دام سبک از عشایر این شهرستان بر اثر رعد و برق تلف شدند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس عباس رضایی بیا ن کرد : این حادثه حوالی ساعت سه بامداد رخ داد که منجر به آتش گرفتن چادر محل نگهداری گوسفندان شد. وی […]

رویش زاگرس: معاون فرماندار اندیکا گفت: بامداد روز شنبه ۱۲۰ راس دام سبک از عشایر این شهرستان بر اثر رعد و برق تلف شدند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس عباس رضایی بیا ن کرد : این حادثه حوالی ساعت سه بامداد رخ داد که منجر به آتش گرفتن چادر محل نگهداری گوسفندان شد. وی افزود: این حادثه در منطقه کمر آب گزارش شد که ۲ نفر نیز در جریان آن به صورت سطحی آسیب دیدند.

معاون فرماندار اندیکا ادامه داد: هم اکنون در محل حادثه هستیم و بررسی بیشتر این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در حال انجام است. وی گفت:متاسفانه این خانوارها نسبت به بیمه دام خود اقدام نکرده بودند و از عشایر شهرستان انتظار داریم که نسبت به بیمه دام خود اقدام کنند.رضایی افزود: دراین حادثه چادرهای محل سکونت این سه خانوار عشایری نیز آسیب دیدند وبخش زیادی از وسایل آنها در آتش سوخته است .

 شهرستان اندیکا با بیش از ۲۶هزار نفر جمعیت عشایری بیشترین جمعیت عشایری خوزستان را به خود اختصاص داده است. بر اساس آخرین سرشماری، این خانوارهای عشایری دارای ۱۷۰ هزار راس دام سبک و سه هزار و ۸۰۰ راس دام سنگین هستند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=48365

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.