• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
2

حمایت قاطعانه حجت الاسلام موسوی از اصحاب رسانه اندیکا

  • کد خبر : 48238
  • ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۳
حمایت قاطعانه حجت الاسلام موسوی از اصحاب رسانه اندیکا

رویش زاگرس: حجت الاسلام موسوی امام جمعه اندیکا در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان ، ضمن اشاره به نقش رسانه ها در انعکاس مشکلات مردم ، تصریح کردند: رسانه های جمعی و عمومی وظیفه دارند در چارچوب اخلاق حرفه ای مشکلات شهرستان را منعکس کنند و این مسائل را به سمع و نظر مسئولین […]

رویش زاگرس: حجت الاسلام موسوی امام جمعه اندیکا در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان ، ضمن اشاره به نقش رسانه ها در انعکاس مشکلات مردم ، تصریح کردند: رسانه های جمعی و عمومی وظیفه دارند در چارچوب اخلاق حرفه ای مشکلات شهرستان را منعکس کنند و این مسائل را به سمع و نظر مسئولین مربوطه برسانند ؛ مسئولین نیز موظفند در اسرع وقت پاسخگوی این رسانه ها و مشکلات مطرح شده باشند.

امام جمعه اندیکا در ادامه گفت : متاسفانه برخی مسئولین شهرستان بجای پیگیری دغدغه ها و مشکلات مردم و پاسخگویی به خبرنگاران ، اقدام به حاشیه سازی میکنند و از زیر بار مسئولیت شانه خالی می کنند و با کمال تعجب از خبرنگاران شکایت می‌کنند و دستگاه قضایی هم به دفاع از برخی مسئولین و نه مردم این شکایات را پیگیری میکند .

حجت الاسلام موسوی در ادامه افزودند : چرا وقتی گفته می شود جلوی قبوض نجومی آب را بگیرید و مردم را تحت فشار قرار ندهید، به شما برمی خورد؟ چرا وقتی مشکل قبوض بالای آب مردم اندیکا در صداوسیما مطرح می شود مسئول مربوطه عصبانی می شود و تهدید به شکایت میکنند؟ چرا هفته گذشته خبرنگار صداوسیما را به دادگستری احضار کردند و از او بابت انتشار مشکل مردم توضیح خواسته اند؟

ایشان ادامه دادند : مسئولین شهرستان بدانند دوران استبداد و ایجاد خفقان، با انقلاب اسلامی تمام شده است. وی افزود : همه خبرنگاران وظیفه دارند مشکلات مردم را منعکس کنند ، در شهرستان اندیکا هیچ مسئولی ، حتی دستگاه قضایی ، حق ندارد قلم خبرنگاری را که در چارچوب اخلاق حرکت میکند را بشکند ؛ در مقابل هیچ خبرنگاری هم حق ندارد برخلاف اخلاق حرفه ای خبرنگاری ، به نشر اکاذیب و تخریب بپردازد .

حجت الاسلام موسوی در پایان گفتند: از همه خبرنگاران شهرستان اندیکا می خواهم که برای انعکاس همه مشکلات شهرستان “قیام” کنند و اجازه ندهند سرسوزنی از مشکلات این مردم ، مورد غفلت مسئولین قرار گیرد و در این زمینه از هیچ کسی نترسند. مسئولین شهرستان موظفند ضمن بالابردن آستانه صبر و تحمل خود ، انتقادپذیر باشند و مشکلات مطرح شده را پیگیری کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=48238

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.