• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
1

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:
دستگیری سارق حرفه ای قطعات خودرو در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 48226
  • ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>دستگیری سارق حرفه ای قطعات خودرو در مسجدسلیمان</span>

رویش زاگرس: فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری یک سارق حرفه ای قطعات خودرو با ۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. سرهنگ” علی حسینی”در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات داخل خودرو در مسجدسلیمان، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت. وی […]

رویش زاگرس: فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری یک سارق حرفه ای قطعات خودرو با ۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. سرهنگ” علی حسینی”در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات داخل خودرو در مسجدسلیمان، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی یکی از سارقان حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.  این مقام انتظامی در ادامه افزود: متهم در بازجویی پلیس به ۹ فقره سرقت قطعات داخل خودرو در سطح شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد، به منظور کاهش وقوع سرقت خودرو و قطعات داخل خودرو از شهروندان خواست: ضمن توجه جدی به هشدارهای پیشگیرانه پلیس، از پارک کردن خودرو در مکان های تاریک و کوچه های خلوت خودداری کنند و حتی الامکان وسیله نقلیه خود را در پارکینگ های موجود در سطح شهر پارک کرده و خودرو خود را به تجهیزات ضد سرقت مانند قفل فرمان، دزدگیر و قفل پدال مجهز کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=48226

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.