• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
4

آیین تکریم معاونین آموزشی و پژوهشی واحد دانشگاهی مسجدسلیمان و معارفه معاون جدید برگزار شد

  • کد خبر : 47981
  • ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
آیین تکریم معاونین آموزشی و پژوهشی واحد دانشگاهی مسجدسلیمان و معارفه معاون جدید برگزار شد

رویش زاگرس: آیین تکریم و معارفه معاونین آموزشی و پژوهشی واحد دانشگاهی مسجدسلیمان با حضور رییس، معاونین و تنی چند از کارکنان و اعضاء هیأت علمی این واحد دانشگاهی برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد دکتر علی یار حسینی رییس واحد دانشگاهی مسجدسلیمان، درسخنانی  ضمن تسلیت […]

رویش زاگرس: آیین تکریم و معارفه معاونین آموزشی و پژوهشی واحد دانشگاهی مسجدسلیمان با حضور رییس، معاونین و تنی چند از کارکنان و اعضاء هیأت علمی این واحد دانشگاهی برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد دکتر علی یار حسینی رییس واحد دانشگاهی مسجدسلیمان، درسخنانی  ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و گرامی داشت سالروز حماسه نهم دی‌ماه و همچنین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، به تغییر چارت سازمانی دانشگاه و ادغام دو معاونت آموزشی و پژوهشی با هم و تشکیل یک معاونت جدید تحت عنوان « معاونت علمی»  اشاره کرد.

و گفت:برای ما باید خدمت خالصانه به خدا مهم باشد و کسب رضایت خدا فقط در یک پست سازمانی خاص وجود ندارد. بلکه در تمام طول زندگی در هر جایگاهی که باشیم می توانیم رضایت خدا را کسب کنیم. وی افزود: بندگان مخلص خدا حتماً یقین دارند خداوند متعال برای کارهای خوب و پسندیده اجر و پاداش در نظر می‌گیرد و این اجر و پاداش نزد خدا هرگز از بین نخواهد رفت: رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان در بخشی دیگر از سخنان خود به سابقه خوب دو معاونت قبلی حوزه آموزش و پژوهش اشاره کرد و گفت: هر دو عزیز که از امروز سکان هدایت حوزه خود را به شخصی دیگر تحویل می‌دهند، واقعاً در مدت زمان تصدی مسئولیت خود، مجدانه تلاش کردند و همیشه برای ارتقاء حوزه خود و در مجموع دانشگاه، با وجود مشکلات زیاد چه نرم افزاری و چه سخت افزاری با تمام توان در خدمت دانشگاه بودند. حسینی در بخش پایانی صحبت خود: ضمن تشکر از زحمات دکتر محمدحسین محبی معاون سابق آموزش و دکتر حسین محمدپور معاون سابق پژوهش این واحد دانشگاهی  و تبریک به دکتر پژمان مولایی بخاطر پذیرش مسئولیت جدید در پست معاون علمی واحد دانشگاهی مسجدسلیمان  برای هر سه نفر در تمامی مراحل زندگی آرزوی  موفقیت کرد.

در ادامه این برنامه دکتر محمدحسین محبی و دکتر حسین محمدپور به ترتیب معاونین سابق آموزشی و پژوهشی واحد دانشگاهی مسجدسلیمان در سخنانی ضمن اشاره اجمالی به برخی از فعالیت‌های حوزه کاری  خود  و موفقیت‌های کسب شده، انتصاب دکتر مولایی به سمت معاون علمی واحد دانشگاهی مسجدسلیمان را تبریک و برای ایشان موفقیت مسئلت کردند. پژمان مولایی عضو هیأت علمی گروه فیزیک واحد دانشگاهی و معاون علمی این واحد دانشگاهی در سخنانی، ضمن تشکراز رییس واحد دانشگاهی مسجدسلیمان برای اعتماد به ایشان و سپردن این مسئولیت خطیر و تقدیر از زحمات دو معاون قبلی و مفید دانستن تلاش ایشان در هر دو حوزه آموزش و پژوهش، گفت: « هرکدام از مسئولیت‌های آموزش وپژوهش به تنهایی بسیار مسئولیت بزرگی هستند حال که با توجه به سیاست‌های ابلاغی سازمان مرکزی دانشگاه، این دو مسئولیت ادغام شده، نیاز به تلاشی مضاعف دارد.»

ایشان افزود:« امیدوارم با سرمایه خوبی که در واحد مسجدسلیمان وجود دارد و آن هم نیروی انسانی و کارکنان این واحد دانشگاهی هستند بتوانیم به اهداف والا مد نظر دانشگاه برسیم و از طرف دیگر  انتظار دارم در چند ماه اولیه شروع به کار اینجانب بتوانم از تجربه دو عزیز، دکتر مجبی و دکتر محمدپور استفاده کنیم.»

مولایی، پشنهاد کرد:« به نظر من بهتر بود با توجه به مشکلات موجود در واحدهای دانشگاهی که همان کمبود نقدینگی و بودجه است، حوزه‌ای به‌نام در آمد زایی وجود داشت تا این حوزه به صورت تخصصی در خصوص درآمد زایی فعالیت کند و و مشکل مطرح شده زودتر مرتفع شود.» معاون علمی واحد دانشگاهی مسجدسلیمان، در بخش دیگر صحبت خود، گفت:« راه اندازی شرکت‌های دانش بنیان مهم است، اما نباید تصور شود با راه اندازی این شرکت‌ها خیلی زود محصول و سرمایه بدست می‌آید. برای شروع به کار این شرکت‌ها هزینه و سرمایه زیادی نیاز است و رسیدن به نتیجه مطلوب در طول زمان امکان پذیر است.»

مولایی، گفت: « در حوزه معاونت علمی برای رسیدن به نتیجه کار تیمی باید صورت گیرد. اگر تیمی قوی نداشته باشیم، تلاش یک نفره هرچند که متخصص هم باشد ما را به اهداف در نظر گرفته شده نخواهد رساند. وی در پایان گفت: انشاالله بتوانیم در کنار هم و با استفاده از توان تمامی همکاران و امکانات موجود برای رسیدن به اهداف و سربلندی دانشگاه قدم‌های خوبی برداریم.»در ادامه برنامه معاونین و تنی چند از کارکنان حاضر در جلسه در سخنانی از زحمات محمدحسین محبی و حسین محمدپور تشکر و برای پژمان مولایی آرزوی موفقیت کردند و در پایان با اهداء لوح تقدیر از زحمات دو معاون سابق آموزش  وپژوهش واحد دانشگاهی مسجدسلیمان تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=47981

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.