• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

سومین نشست شورای فرهنگ عمومی مسجدسلیمان در سال ۹۹ برگزار شد

  • کد خبر : 47928
  • ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶

رویش زاگرس: سومین نشست شورای فرهنگ عمومی مسجدسلیمان در سال ۹۹ با حضور اعضای این شورا در محل دفتر امام جمعه برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در ابتدا سید ستار فاطمی دبیر شورای فرهنگ عمومی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های حجت الاسلام امینی امام جمعه و رئیس سابق شورای فرهنگ […]

رویش زاگرس: سومین نشست شورای فرهنگ عمومی مسجدسلیمان در سال ۹۹ با حضور اعضای این شورا در محل دفتر امام جمعه برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در ابتدا سید ستار فاطمی دبیر شورای فرهنگ عمومی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های حجت الاسلام امینی امام جمعه و رئیس سابق شورای فرهنگ عمومی انتصاب حجت الاسلام سید احمدی را به عنوان امام جمعه و رئیس جدید شورای فرهنگ عمومی تبریک گفت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هدف از تشکیل شورای فرهنگ عمومی شهر را بررسی سرفصل های ابلاغی و مسائل و مشکلاتی که در دل جامعه وجود دارد عنوان کرد و اظهار کرد: موضوعات مرتبط با شهر مسجدسلیمان که در اولویت قرار دارند به عنوان دستور جلسه به اعضا اعلام می شود و در جلسه بعد مورد بررسی قرار گرفته تا برای چالش ها، مشکلات و مسائل راه کاری ارائه شود.

حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه ی شهرستان مسجدسلیمان نیز ضمن اشاره به احادیث و روایات، شهادت حضرت فاطمه ی زهرا (س) و ایام فاطمیه را تسلیت گفت. وی در ادامه ضمن تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی خواستار حضور و همراهی کلیه دستگاه های اجرایی و آحاد مردم در برگزاری اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی شد.

دکتر محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان و نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی نیز ضمن اشاره به معضلات و مشکلات حوزه ی فرهنگ در مسجدسلیمان در ارتباط با فرهنگ غلط تیراندازی در مراسمات گفت: فرهنگ غلط استفاده از سلاح در مراسمات یکی از مشکلات بزرگ فرهنگی ست که البته در این رابطه تلاش های خوبی در شهرستان انجام شده استا اما لازم است این فرهنگ سازی خصوصا از طریق اصحاب رسانه همچنان ادامه داشته باشد. وی ادامه داد:

تیراندازی در مجالس عزا و عروسی به جز تلفات معنا و مفهوم دیگری ندارد، تیراندازی یک فرهنگ غلط است و ضروری است که با برنامه‌ریزی و دعوت بزرگان طوایف و عشایر این فرهنگ غلط را بصورت کلی از بین ببریم.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در این جلسه مقرر گردید شرکت ملی نفت و شهرداری نسبت به گرامی داشت اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و چهلمین روز شهادت شهید محسن فخری زاده در روز شنبه ۱۳/۱۰/۹۹ ساعت ۱۰ صبح مصلی نماز جمعه همکاری نمایند. همچنین استفاده حداکثری از فضای مجازی و شبکه آموزشی شاد جهت گرامی داشت ایام فاطمیه و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و حماسه ی ۹ دی ماه،پوشش خبری و رسانه ای مراسم توسط اصحاب رسانه، گرامیداشت مراسم ۹ دی ماه روز بصیرت دوشنبه ۰۸/۱۰/۹۹ بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع شهرستان و استفاده از تریبون نماز جمعه، امامان جماعت مساجد و مبلغین در جهت فرهنگ سازی و منع استفاده از سلاح در مراسمات از دیگر مصوبات این جلسه بوده است…

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=47928

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.