• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
0

پیام تسلیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت درگذشت روزنامه نگار مسجدسلیمانی

  • کد خبر : 47795
  • ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸

رویش زاگرس: در پی درگذشت بهروز صالحی پیشکسوت رسانه خوزستان محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پیامی درگذشت ایشان را تسلیت گفت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس متن پیام بدین شرح است: بسمه تعالی انا لله و انا الیه راجعون مرحوم استاد بهروز صالحی که از پیشکسوتان عرصه رسانه و مطبوعات […]

رویش زاگرس: در پی درگذشت بهروز صالحی پیشکسوت رسانه خوزستان محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پیامی درگذشت ایشان را تسلیت گفت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون
مرحوم استاد بهروز صالحی که از پیشکسوتان عرصه رسانه و مطبوعات بود از حضیض خاک به افلاک پر کشید و کالبد خاکی را به خاک سپرد و با توشه ای از فعالیت های انسان دوستانه و دلسوزانه به خداوند رحمان پیوست. عمری دلسوزی و حمیت، در عرصه مطبوعات به یقین پیش خداوند محفوظ و اجر تلاش اش مآجور خواهد بود. بنده مفتخرم در ایام بیماری ایشان ضمن ملاقات و جویایی احوالاتش،ارتباطی صمیمانه داشتم،و این درد مرا از درگذشت اش سخت تر و تلخ تر کرده است. مصیبت فقدان اش را به خانواده محترم اش،همکاران رسانه ای و مردم نجیب مسجدسلیمان تسلیت عرض می کنم و برای آن مرحوم علو درجات را از حضرت حق جل و علا خواستارم.

محمد جوروند
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=47795

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.