• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11718اخبار امروز : 2
3

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان خبر داد:
اعتراف سارق سابقه دار به ۱۶ مورد سرقت در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 47624
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان خبر داد:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>اعتراف سارق سابقه دار به ۱۶ مورد سرقت در مسجدسلیمان</span>

رویش زاگرس: فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از کشف ۱۶ فقره سرقت و دستگیری یک نفر سارق سابقه دار در این زمینه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس سرهنگ ” علی حسینی”در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس آگاهی […]

رویش زاگرس: فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از کشف ۱۶ فقره سرقت و دستگیری یک نفر سارق سابقه دار در این زمینه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس سرهنگ ” علی حسینی”در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان پس از تجزیه و تحلیل وقوع سرقت ها و اقدامات فنی پلیسی موفق به شناسایی احدی از سارقان سابقه دار شدند که پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان و در مواجهه با شواهد و مستندات ارائه شده به ارتکاب ۶ فقره سرقت اماکن خصوصی، ۳ فقره سرقت منزل، ۲فقره مغازه و ۵ فقره سرقت بار همراه مسافران در سطح شهرستان اعتراف کرد. سرهنگ حسینی تصریح کرد: با بررسی سوابق کیفری متهم، مشخص شد وی دارای ۴ فقره سابقه کیفری نیز می باشد. فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=47624

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.