• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
1

نفت مسجدسلیمان گل کاشت/ نفت ۳ سپاهان۱

  • کد خبر : 47592
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹
نفت مسجدسلیمان گل کاشت/ نفت ۳ سپاهان۱

رویش زاگرس/ یوسف خدامرادی: هفته پنجم لیگ بیستم – استادیوم شهید بهنام محمدی یکشنبه ۱۶ آذرماه ۹۹ – ساعت: ۱۵ نفت مسجدسلیمان ۳ – سپاهان اصفهان ۱ گل‌ها: ساسان حسینی (۵)، سجاد جعفری (۶۴)، مصطفی نائیج‌پور (۸۰) برای نفت – سجاد شهباززاده (۲+۴۵) برای سپاهان داور: محمدحسین زاهدی‌فرد/ کمک داوران: فرهاد مروجی و سعید زیبا […]

رویش زاگرس/ یوسف خدامرادی: هفته پنجم لیگ بیستم – استادیوم شهید بهنام محمدی
یکشنبه ۱۶ آذرماه ۹۹ – ساعت: ۱۵
نفت مسجدسلیمان ۳ – سپاهان اصفهان ۱
گل‌ها: ساسان حسینی (۵)، سجاد جعفری (۶۴)، مصطفی نائیج‌پور (۸۰) برای نفت – سجاد شهباززاده (۲+۴۵) برای سپاهان
داور: محمدحسین زاهدی‌فرد/ کمک داوران: فرهاد مروجی و سعید زیبا
اخطار: احمد گوهری، نیما انتظاری (نفت) – جورج ولسیانی، محمد محبی (سپاهان)
بدون تماشاگر

نفت مسجدسلیمان: احمد گوهری، مجتبی مقتدایی، بهروز نوروزی‌فرد، میثم تهیدست، محمدمهدی احمدی (۴۶- مصطفی نائیج‌پور)، عباس بوعذار (۴۶- محمدمهدی محبی)، سجاد جعفری (۸۴- مهران امیری)، فرید بهزادی کریمی، محمد بلبلی (۶۹- مهدی ایزدی)، نیما انتظاری و ساسان حسینی (۲+۹۰- محمد مشایخ)
سرمربی: مجتبی حسینی

سپاهان اصفهان: پیام نیازمند، امید نورافکن (۸۵- شایانمصلح)، جورج ولسیانی، محمد نژادمهدی، مرتضی منصوری، مهدی کیانی (۶۹- روح‌الله باقری)، محمد کریمی، جلال‌الدین علی‌محمدی، محمدرضا حسینی (۸۵- محمد پاپی)، محمد محبی (۶۹- دانیال اسماعیلی‌فر) و سجاد شهباززاده
سرمربی: محرم نویدکیا

خلاصه بازی
نفت مسجدسلیمان که هفته قبل اولین شکست را در فصل جاری لیگ متحمل شده بود، در این بازی به دنبال رسیدن به نخستین پیروزی فصل بود تا چند پله‌ای در جدول صعود کند. سپاهانی‌ها نیز که در غیاب چهار بازیکن به مسجدسلیمان سفر کرده بودند، چشم به رقم زدن اولین برد خارج از خانه داشتند.

سفیدپوشان نفت در همان دقایق ابتدایی بازی به گل رسیدند و ساسان حسینی قبل از دقیقه ۵ تیمش را به گل رساند. این گل باعث عقب نشینی یاران نفت و پیش کشیدن بازیکنان سپاهان شد و شاگردان نویدکیا در زمین گل‌آلود و لغزنده مترصد استفاده از تک موقعیت‌های ایجاد شده بودند. انتظار سپاهانی‌ها تا آخرین لحظات نیمه اول ادامه یافت اما قبل از پایان این نیمه شوت سجاد شهباززاده در مقابل چشمان خط دفاعی و دروازه‌بان نفت تبدیل به گل شد تا ۴۵ دقیقه با تساوی خاتمه یابد.

در نیمه دوم نیز این تیم نفت مسجدسلیمان بود که به گل رسید و سجاد جعفری در دقیقه ۶۴ با ضربه‌ای از درون محوطه جریمه تیمش را پیش انداخت. سپاهان بعد از گل دوم نفتی‌ها دست به تعویض و ارائه بازی تهاجمی زد و با حملات مداوم به دنبال فرار از شکست بود اما باز هم این نفتی‌ها بودند که خودی نشان دادند و مصطفی نائیج‌پور در دقیقه ۸۰ توپ را درون دروازه سپاهان کاشت و نفت مسجدسلیمان ۳-۱ جلو افتاد. در دقایق پایانی مسابقه هم اتفاق دیگری رخ نداد و این بازی در نهایت به برتری قاطع نفت مسجدسلیمان انجامید.

شرح گل‌ها
۱-۰ (نفت): کرنر ارسالی عباس بوعذار به محوطه جریمه سپاهان با پرواز و ضربه سر ساسان حسینی تبدیل به گل اول بازی شد و شادی را به اردوی نفتی‌ها آورد.

۱-۱ (سپاهان): سجاد شهباززاده از بین مدافعان نفت مسجدسلیمان به توپ ضربه زد و سنگربان تیم میزبان هم فقط نظاره‌گر ورود توپ به دروازه بود.

۲-۱ (نفت): سجاد جعفری هافبک نفت مسجدسلیمان پا به توپ وارد محوطه جریمه سپاهان شد و پس از دریبل مدافع حریف با ضربه‌ای زمینی دروازه‌ی تیم میهمان را فرو ریخت تا باز هم نفت از حریف پیش بیفتد.

۳-۱ (نفت): مصطفی نائیج‌پور در پی ارسال توپ به محوطه جریمه سپاهان با ضربه سر توپ را درون دروازه حریف اصفهانی کاشت تا سومین گل نفتی‌ها در میان بهت سپاهانی‌ها رقم بخورد.

در حاشیه
* زمین چمن ورزشگاه شهید بهنام محمدی به دلیل بارندگی کاملا گل‌آلود بود.
* سیروان قربانی از نفت مسجدسلیمان به دلیل مصدومیت غیبت داشت.
* عزت پورقاز، محمدرضا خلعت‌بری، سروش رفیعی و رضا دهقانی غایبین تیم سپاهان در این مسابقه بودند.
* گروهی از هواداران تیم نفت مسجدسلیمان از تپه‌های اطراف ورزشگاه به تشویق تیم‌شان مشغول بودند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=47592

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.