• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

با دستور دادستان مسجدسلیمان
دومین مداح طی یک ماه گذشته به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل ها و اجرای برنامه در مراسم عزاداری راهی زندان شد

  • کد خبر : 47510
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>با دستور دادستان مسجدسلیمان</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>دومین مداح طی یک ماه گذشته به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل ها و اجرای برنامه در مراسم عزاداری راهی زندان شد</span>

رویش زاگرس: دادستان مسجدسلیمان یکی از مداحان مرا سمات عزاداری در  مسجدسلیمان را به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل ها، مبنی بر عدم حضور در مراسمات عزاداری بازداشت و روانه زندان کرد. رحمان بن سعید دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس گفت: عدم رعایت و بی توجهی به پروتکل […]

رویش زاگرس: دادستان مسجدسلیمان یکی از مداحان مرا سمات عزاداری در  مسجدسلیمان را به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل ها، مبنی بر عدم حضور در مراسمات عزاداری بازداشت و روانه زندان کرد. رحمان بن سعید دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس گفت: عدم رعایت و بی توجهی به پروتکل های بهداشتی در مراسمات عزاداری، قطعاً  افزایش آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان را به همراه خواهد داشت. وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با هیات مذهبی توسط مسئولان ذیربط در خصوص لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل ها در برگزاری مراسمان عزاداری گفت: همه ی ما در خصوص سلامتی و حفظ جان مردم مسئولیت شرعی و قانونی داریم و نباید عدم رعایت پروتکل های بهداشتی سلامتی شهروندان را به خطر بیندازد چرا که سلامتی مردم خط قرمز ماست.

بن سعید با تاکید بر این که هرگونه برگزاری مراسم عزاداری خارج از دستورالعمل های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا ممنوع می باشد با متخلفان در چارچوب قانون برخورد خواهد شد. وی گفت: بر همین اساس یکی از افرادی که به عنوان خواننده و مداح به تصمیمات ستاد پیشگیری از کرونا بی توجهی کرده و در مراسمات شرکت کرده بود با قرار متناسب راهی زندان گردید و قطعاً با افرادی که به سلامت مردم بی توجهی کنند برابر با قانون برخورد خواهیم کرد.

لازم به ذکر است از زمان حضور بن سعید به عنوان دادستان مسجدسلیمان این دومین نفری ست که به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل ها، مبنی بر عدم حضور در مراسمات عزاداری بازداشت و روانه زندان می شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=47510

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.