• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
2

روایت فوتبال مسجدسلیمان به چاپ رسید

  • کد خبر : 47477
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
روایت فوتبال مسجدسلیمان به چاپ رسید

رویش زاگرس: کتاب “روایت فوتبال مسجدسلیمان” با پرداختن به تاریخ صد ساله فوتبال در این شهرستان به چاپ رسید. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس علی رضایی، نویسنده کتاب “روایت فوتبال مسجدسلیمان”، اظهارکرد: از سال ۹۳ شروع به کار در این زمینه کردم و نوشتن این کتاب شش سال به طول انجامید. باتوجه به خلاء‌ای […]

رویش زاگرس: کتاب “روایت فوتبال مسجدسلیمان” با پرداختن به تاریخ صد ساله فوتبال در این شهرستان به چاپ رسید. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس علی رضایی، نویسنده کتاب “روایت فوتبال مسجدسلیمان”، اظهارکرد: از سال ۹۳ شروع به کار در این زمینه کردم و نوشتن این کتاب شش سال به طول انجامید. باتوجه به خلاء‌ای که در فوتبال مسجدسلیمان احساس کردم، تصمیم به نوشتن “روایت فوتبال مسجدسلیمان” گرفتم و تاکنون نیز در کشور درباره فوتبال یک شهر به صورت تخصصی نوشته نشده است.

وی با بیان این که کتاب “روایت فوتبال مسجدسلیمان” در قالب ۱۳ فصل، هشت پیوست و ۳۲۶ صفحه است، گفت: در این کتاب به تاریخ صد ساله فوتبال در مسجدسلیمان پرداخته شده است؛ یعنی این کتاب از آغاز فوتبال در ایران که خاستگاه آن مسجدسلیمان بوده، تا اولین صعود نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر فوتبال در سال ۹۲ است.

نویسنده این کتاب عنوان کرد: این کتاب توسط انتشارات پرسش به چاپ رسیده است و طی چند روز آینده در کتاب‌فروشی‌ها قابل عرضه خواهد بود. وی بیان کرد: خود من نیز در گذشته فوتبال بازی می‌کردم و فوتبالم را از تیم دارایی مسجدسلیمان آغاز کردم. در تیم منتخب خوزستان نیز حضور داشتم و همراه با این تیم در رقابت‌های جوانان کشور هم شرکت کرده بودم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=47477

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. سلام / جناب آقای رضایی عزیز خدا قوت – دست شما درد نکنه / با تشکر خاص

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.