• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
1

بهزاد علامپور: تیم نفت مسجدسلیمان حق دارد از امتیاز میزبانی اش استفاده کند

  • کد خبر : 4741
  • ۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به دنبال انتقال محل بازی تیم های تراکتورسازی تبریز و نفت مسجدسلیمان، از سری مسابقات جام حذفی از شهرستان مسجدسلیمان به اهواز، چهره های مختلف ورزشی ضمن انتقاد از این تصمیم سازمان لیگ آن را مغایر با قوانین عنوان کردند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بهزاد غلامپور، مربی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به دنبال انتقال محل بازی تیم های تراکتورسازی تبریز و نفت مسجدسلیمان، از سری مسابقات جام حذفی از شهرستان مسجدسلیمان به اهواز، چهره های مختلف ورزشی ضمن انتقاد از این تصمیم سازمان لیگ آن را مغایر با قوانین عنوان کردند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بهزاد غلامپور، مربی تیم پرسپولیس تهران و دروازه بان اسبق تیم ملی در این زمینه، در گفتگوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی زاگرسیان ایران گفت:”وقتی قرعه کشی انجام شده و مسجدسلیمان به عنوان میزبان انتخاب شده دیگر نمی توان به بهانه های غیر واقعی این تیم را از امتیاز میزبانی محروم نمود.”

وی ابراز اطمینان کرد اگر مسئولین مربوطه رأی صادره را تغییر دهند، بدون شک مردم مهربان و خون گرم مسجدسلیمان با میزبانی به نحو احسن، شایستگی های خود را به همه هموطنان و از جمله ورزشکاران خوب تبریزی اثبات خواهند کرد.

مربی تیم پرسپولیس افزود:”ورزشگاه مسجدسلیمان همان ورزشگاهی است که با توجه به حضور تیم نفت مسجدسلیمان در لیگ دسته یک، مسابقات این تیم در آن جا انجام می شود و نمی توان پذیرفت که این ورزشگاه و این شهر شایستگی میزبانی مسابقات معتبر لیگ دسته اول را دارد اما نمی تواند مسابقات جام حذفی را میزبانی کند.

دروازه بان اسبق تیم ملی، ابراز امیدواری کرد با تغییر رای صادره و بازگشت محل برگزاری مسابقه از ورزشگاه الغدیر اهواز به ورزشگاه نفت مسجدسلیمان، مردم فهیم و ورزشدوست مسجدسلیمان که دارای تجربیات تاریخی ارزشمندی در رشته های مختلف ورزشی و از جمله فوتبال هستند، فارغ از هر نتیجه ای که به دست آید، با حضور گرم خود به همه مسئولین ثابت کنند که ورزش دوستانی شایسته اند.

مسابقه تیم های نفت مسجدسلیمان و تراکتور سازی تبریز از سری مسابقات جام حذفی در تاریخ هشتم دیماه برگزار خواهد شد و علیرغم اینکه در قرعه کشی،تیم نفت مسجدسلیمان به عنوان میزبان انتخاب گردید، سازمان لیگ ورزشگاه این شهر را برای برگزاری این مسابقه مناسب تشخیص نداده و محل برگزاری بازی را به ورزشگاه الغدیر اهواز تغییر داد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4741

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. توصیه میشود از صاحب نظران و بانفوذانی که در داخل استان و شهر و همچنین در تهران میتوانند به میزبانی شهرمان کمک کنند، یاری طلبیده و بازی را در ورزشگاه نوجوان شهیدمان ” بهنام محمدی” میزبانی کنیم.

    بزرگانی همچون آقای نصیر زاده که بندبند قوانین لیگ و فیفا را ازبر است، دکتر امیدوار رضایی میرقائد که در فوتبال نیز دستی بر آتش دارد، دکترجلیلی نماینده دلسوز و با پشتکار شهر، امام جمعه محترم، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت وگاز مسجدسلیمان و مدیرعامل و کادرفنی تیم و …. همه و همه همت کنند تا یکبار دیگر شاهد غرش شیران زاگرس در شهر اولینهای آخر شده باشیم.

  2. آقای دکتر جلیلی
    نماینده ایران در …………………………
    امام جمه محترم………..
    فرماندار محترم……….
    و…………………….
    تاکی میخواهید سکوت کنید………

  3. میزبانی مسجدسلیمان یکی از رویداد های خوب ورزشی است اما اگر بخواهیم با عابروی بختیاری بازی کنیم و شهرمان را سوژه کنیم همان بهتر که میزبان نباشیم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.