• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری و دادستان مسجدسلیمان فردا برگزار می شود

  • کد خبر : 47277
  • ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری و دادستان مسجدسلیمان فردا برگزار می شود

رویش زاگرس: مراسم تودیع و معارفه روسای دادگستری و دادستان مسجدسلیمان فردا برگزار می شود. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس بر این اساس علی اسکندری که پیش از این دادستان مسجدسلیمان بود به عنوان رئیس جدید دادگستری جانشیتن پیمان چعباوی خواهد شد. پیمان چعباوی از آبان ماه سال ۱۳۹۲ به عنوان رئیس دادگستری مسجدسلیمان […]

رویش زاگرس: مراسم تودیع و معارفه روسای دادگستری و دادستان مسجدسلیمان فردا برگزار می شود. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس بر این اساس علی اسکندری که پیش از این دادستان مسجدسلیمان بود به عنوان رئیس جدید دادگستری جانشیتن پیمان چعباوی خواهد شد. پیمان چعباوی از آبان ماه سال ۱۳۹۲ به عنوان رئیس دادگستری مسجدسلیمان جانشین حجت الاسلام فالحی شده بود.

همچنین قرار است رحمان بن سعید که پیش از این به عنوان دادستان شهرستان باغملک مشغول فعالیت بود جانشین علی اسکندری به عنوان دادستان جدید شهرستان مسجدسلیمان فعالیت خود را آغاز کند. اسکندری از آذرماه ۹۶ به عنوان دادستان مسجدسلیمان جانشین علی ادبی شده بود…

لازم به ذکر است با توجه به شرایط کرونا مراسم تودیع و معارفه از طریق ویدئو کنفرانس با حضور اعضای شورای تامین شهرستان مسجدسلیمان برگزار خواهد شد.

پایگاه خبری رویش زاگرس برای پیمان چعباوی، علی اسکندری و رحمان بن سعید در مسئولیت های جدید آرزوی موفقیت می کند. ان شالله همچون گذشته در احقاق حقوق مردم موفق و سربلند باشند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=47277

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.