• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
2

مسجدسلیمان کی از وضعیت فوق بحرانی کرونا خارج می‌شود؟
سرپرست شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان: به طور میانگین روزانه دو تا سه مورد مشکوک به کرونا با سی‌تی‌اسکن مثبت و PCR منفی در بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان بستری می‌شوند

  • کد خبر : 47242
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>مسجدسلیمان کی از وضعیت فوق بحرانی کرونا خارج می‌شود؟</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>سرپرست شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان: به طور میانگین روزانه دو تا سه مورد مشکوک به کرونا با سی‌تی‌اسکن مثبت و PCR منفی در بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان بستری می‌شوند</span>

رویش زاگرس: سرپرست شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان گفت: مشکل اصلی ما، دورهمی‌های خانوادگی است؛ قرار نیست کرونا حتما از بیرون به سمت ما بیاید و اعضای خانواده نیز کرونا را به یکدیگر منتقل می‌کنند و اکنون بیشتر بیماران بستری، اعضای خانواده هستند. دکتر شایسته شمی‌پور با اشاره به ادامه وضعیت فوق بحرانی کرونا در […]

رویش زاگرس: سرپرست شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان گفت: مشکل اصلی ما، دورهمی‌های خانوادگی است؛ قرار نیست کرونا حتما از بیرون به سمت ما بیاید و اعضای خانواده نیز کرونا را به یکدیگر منتقل می‌کنند و اکنون بیشتر بیماران بستری، اعضای خانواده هستند.

دکتر شایسته شمی‌پور با اشاره به ادامه وضعیت فوق بحرانی کرونا در مسجدسلیمان اظهار کرد: بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان بیماران شهرستان‌های لالی، اندیکا و مسجدسلیمان را پوشش می‌دهد و تقریبا ۹۹ درصد بیماران این سه شهرستان در بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان بستری می‌شوند که باید این وضعیت در ارائه آمار در نظر گرفته شود. حضور عشایر نیز در افزایش آمار بیماران تاثیرگذار است.

وی افزود: در حال حاضر به طور میانگین روزانه دو تا سه مورد مشکوک به کرونا با سی‌تی‌اسکن مثبت و PCR منفی در بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان بستری می‌شوند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان گفت: در حال حاضر حدود ۲۷ بیمار مثبت قطعی در بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان بستری هستند. در این بیمارستان، ۱۱ تخت ICU برای بیماران مبتلا به کرونا در نظر گرفته شده که ۱۰ بیمار در این تخت‌ها بستری هستند. ۵۰ تخت عادی نیز برای بیماران مبتلا به کرونا پیش‌بینی شده که اکنون حدود ۲۰ بیمار بستری هستند. داروهای مورد نیاز نیز وجود دارد اما مشکل اصلی ما این است که دارویی برای کرونا وجود ندارد.

شمی‌پور با اشاره به لزوم سخت‌گیری در اجرای پروتکل‌های بهداشتی به منظور کنترل بهتر بیماری بیان کرد: مشکل اصلی ما، دورهمی‌های خانوادگی است؛ قرار نیست کرونا حتما از بیرون به سمت ما بیاید و اعضای خانواده نیز کرونا را به یکدیگر منتقل می‌کنند و اکنون بیشتر بیماران بستری، اعضای خانواده هستند. شاهد ابتلای یک خانواده به دلیل حضور در مراسم عزا بودیم که متاسفانه پسر جوان این خانواده فوت شد. وی افزود: با توجه به روند بیماری و اعمال محدودیت‌ها، احتمالا در هفته آینده از وضعیت فوق بحرانی خارج شویم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=47242

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.