• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

به مناسبت هفته نیروی انتظامی:
جمعی از اصحاب رسانه شهرستان مسجدسلیمان با حضور در دفتر فرمانده انتظامی شهرستان از زحمات ایشان تقدیر کردند/ سرهنگ کارآگاه علی حسینی به عنوان فرمانده نمونه ناجا در استان خوزستان معرفی شد + تصاویر

  • کد خبر : 47081
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶

رویش زاگرس: تعدادی از مدیران مسئول نشریات، پایگاههای خبری، خبرنگار صدا و سیما به مناسبت هفته نیروی انتظامی و معرفی فرمانده انتظامی مسجدسلیمان به عنوان فرمانده نمونه با حضور در دفتر سرهنگ حسینی فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از زحمات ایشان و پرسنل خدوم نیروی انتظامی در حفاظت و تأمین امنیت شهرستان تقدیر و با لوح […]

رویش زاگرس: تعدادی از مدیران مسئول نشریات، پایگاههای خبری، خبرنگار صدا و سیما به مناسبت هفته نیروی انتظامی و معرفی فرمانده انتظامی مسجدسلیمان به عنوان فرمانده نمونه با حضور در دفتر سرهنگ حسینی فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از زحمات ایشان و پرسنل خدوم نیروی انتظامی در حفاظت و تأمین امنیت شهرستان تقدیر و با لوح سپاس از ایشان قدردانی نمودند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس سرهنگ حسینی فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان نیز با تشکر از حضور اصحاب رسانه تعامل پلیس و رسانه را باعث ایجاد امنیت پایدار در جامعه عنوان کرد و گفت: رسانه‌ها به دلیل ارتباط مستقیم با اقشار مختلف مردم نقش بسزایی برای ایجاد آرامش در جامعه دارند که این مهم و افزایش همکاری پلیس با خبرنگاران برای ایجاد محیطی امن در جامعه بسیار حائز اهمیت است. وی ادامه داد: نیروی انتظامی شهرستان در بحث فرهنگ سازی و آگاهی بخشی جهت پیشگیری از حوادث، جرائم و تخلفات همچون تیراندازی در مراسمات عزا و عروسی با همکاری اصحاب رسانه و ریش سفیدان بسیار موفق  عمل کرد تا جایی که می توان گفت تقریباً به صفر رسیده است.

سرهنگ حسینی در ادامه این نشست با تأکید بر لزوم حفظ آرامش و امنیت روحی و فکری جامعه، از همکاری رسانه ها و خبرنگاران در مقابله با شایعه سازان و ترغیب مردم به افزایش آگاهی رسانه ای در استفاده از فضای مجازی نیز تأکید کرد.

لازم به ذکر است سرهنگ کارآگاه علی حسینی به عنوان فرمانده نمونه ناجا در استان خوزستان معرفی شد. وی در این ارتباط گفت:اگر توفیقی حاصل شد حاصل مشارکت همه شما عزیزان ، مردم شریف مسجدسلیمان و همکاران عزیزم در این امر بوده است و از لطف همه عزیزانی که در این راه، یار و یاور ما بودند صمیمانه سپاسگزارم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=47081

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. سرهنگ حسینی عزیز امیدوارم همیشه سرافراز و سلامت باشید این مملکت به مردان نیکی چون شما بسیار محتاج است

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.