• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11764اخبار امروز : 0
0

در بیان درمان بی تفاوتی برخی ادارات در رعایت پروتکل های ستاد کرونا!

  • کد خبر : 46875
  • ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
در بیان درمان بی تفاوتی برخی ادارات در رعایت پروتکل های ستاد کرونا!

رویش زاگرس/ محمد رضا مکوندی: ستاد کرونا کشور از عدم رعایت پروتکل ها و ضوابط بهداشتی توسط برخی ادارات گلایه مند است. در واقع در این شرایط بسیار خطیر که روزانه چون برگ ریزان پاییزی حداقل دویست هموطن به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست می دهند و خانوارهای فراوانی عزادار مرگ […]

رویش زاگرس/ محمد رضا مکوندی: ستاد کرونا کشور از عدم رعایت پروتکل ها و ضوابط بهداشتی توسط برخی ادارات گلایه مند است. در واقع در این شرایط بسیار خطیر که روزانه چون برگ ریزان پاییزی حداقل دویست هموطن به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست می دهند و خانوارهای فراوانی عزادار مرگ زودرس عزیزان خود می شوند. برخی مدیران ادارات در برابر این اپیدمی بیماری خود را مسئول در زمینه حفظ ضوابط بهداشتی نمی دانند. دوستی می گفت به اداره ای رفتم که ارباب رجوع فراوانی دارد رئیس آن اداره با کت و شلوار شیک و گرانقیمت و پز و افاده مدیریتی که برای ارباب رجوع اعمال می کرد؛ دستشویی های اداره اش فاقد مایع دستشویی بوده و حتی به مراجعه کنندگان فاقد ماسک هم براحتی خدمات می داده اند.
همه دربرابراین بیماری مرگ آور که دهها هزار هموطن را به کام نیستی برده مسئولیم. در این میان مدیران ادارات و فرمانداری ها مسئولیت دوچندان در قبال جامعه دارند.
پیشنهاد می گردد: استانداران ترتیبی اتخاذ نمایند از طریق فرمانداران در بازرسی های ادواری از ادارات و بانک ها و سایر موسسات عمومی دولتی و نیز گزارشات تهیه شده توسط ستاد کرونا و سازمان بازرسی چنانچه دستگاهی پروتکل های اعلامی ستاد کرونا را رعایت نکند مدیریش کتبا توبیخ و حداقل ده نمره از ارزشیابی سالانه وی کسر گردد.
رعایت پروتکل های بهداشتی در مبارزه با بیماری بزرگ قرن مماشات برنمی تابد و نیاز به قاطعیت دارد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=46875

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.