• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

سرپرست بهداشت و درمان مسجدسلیمان خبر داد:
پلمب چند واحد تجاری و معدوم کردن چند تن برنج غیرقابل استفاده /در صورت مشاهده عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، متخلفین به مراجع قضایی معرفی خواهند شد

  • کد خبر : 46828
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹

رویش زاگرس: سرپرست بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان از پلمب چند واحد تجاری و معدوم کردن چند تن برنج غیرقابل استفاده در شهرستان مسجدسلیمان خبر داد. دکتر شایسته شمی پور سرپرست بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر افزود: بنا بر نظر تخصصی آزمایشگاه غذا و […]

رویش زاگرس: سرپرست بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان از پلمب چند واحد تجاری و معدوم کردن چند تن برنج غیرقابل استفاده در شهرستان مسجدسلیمان خبر داد. دکتر شایسته شمی پور سرپرست بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر افزود: بنا بر نظر تخصصی آزمایشگاه غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی خوزستان مبنی بر این که دو و نیم تن برنج کشف شده غیرقابل مصرف انسانی می باشد با دستور دادستان محترم مسجدسلیمان معدوم گردید.

دکتر شمی پور همچنین از توقیف چند  واحد تجاری خبر داد و گفت: در ادامه بازرسی های انجام شده توسط کارشناسان بهداشت محیط، نماینده نیروی انتظامی و نماینده فرماندار ۱ خانه بازی و ۲ نانوایی به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمب شدند.

سرپرست بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان گفت: در راستای اجرای ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا، طرح نظارت بر واحدهای صنفی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی با شدت بیشتری در دستور کار قرار گرفته است و در صورت مشاهده عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مواردی که می‌تواند سلامت جامعه و شهروندان را به خطر بیندازد علاوه بر پلمب واحد صنفی ضمن تشکیل پرونده متخلفین نیز به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

وی با بیان اینکه این طرح کماکان در دستور کار قرار دارد، از شهروندان و بازاریان خواست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از شدت شیوع این بیماری جلوگیری کنند و در ارتقای سلامت جامعه تلاش کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=46828

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.