• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

کارمند بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت

  • کد خبر : 46807
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
کارمند بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت

رویش زاگرس: کارمند بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس متاسفانه با خبر شدیم فرید مددی فرزند شهید فریدون مددی از کارمندان اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت. وی متولد سال ۱۳۶۲ و […]

رویش زاگرس: کارمند بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس متاسفانه با خبر شدیم فرید مددی فرزند شهید فریدون مددی از کارمندان اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت. وی متولد سال ۱۳۶۲ و فرزند شهید فریدون مددی بود.

شیخ رباط رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان با صدور پیامی درگذشت کارمند این اداره و فرزند شهید مددی را تسلیت گفت.متن پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهید مددی

ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، درگذشت جوان با اخلاق و همکار نمونه زنده یاد فرید مددی را تسلیت عرض می نمایم. از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحوم مغفور و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار پدر شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند. همچنین از خداوند متعال می خواهیم هر چه سریع تر ریشه این ویروس منحوس برچیده شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=46807

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.