• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

همه گیری کرونا همچنان رو به شتاب است
تازه ترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در مسجدسلیمان/ فوت ۵ بیمار دیگر مبتلا به کرونا طی یک هفته گذشته در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 46675
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>همه گیری کرونا همچنان رو به شتاب است</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>تازه ترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در مسجدسلیمان/ فوت ۵ بیمار دیگر مبتلا به کرونا طی یک هفته گذشته در مسجدسلیمان</span>

رویش زاگرس: حدوداً طی یک هفته گذشته ۵ بیمار مبتلا به کرونا در مسجدسلیمان جان خود را از دست دادند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس بنا بر شنیده ها تا پیش از ظهر امروز ۲۵نفر در بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان بستری که از این تعداد ۱۷نفر در بخش ایزوله و ۸ نفر نیز در […]

رویش زاگرس: حدوداً طی یک هفته گذشته ۵ بیمار مبتلا به کرونا در مسجدسلیمان جان خود را از دست دادند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس بنا بر شنیده ها تا پیش از ظهر امروز ۲۵نفر در بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان بستری که از این تعداد ۱۷نفر در بخش ایزوله و ۸ نفر نیز در بخش مراقبت های ویژه (آی سی یو) بستری هستند.

متاسفانه طی چند روز گذشته شاهد سیر صعودی مبتلایان به ویروس کرونا در مسجدسلیمان و خوزستان هستیم و این نگاه ویژه مسئولان استانی خصوصاً استاندار خوزستان را می طلبد در غیر این صورت باید شاهد فاجعه ای فراتر از آن چه تاکنون شاهد بودیم باشیم…

بنابر گفته سخنگوی وزارت بهداشت از دیروز تا امروز ۳ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه هزار و ۵۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

لاری در توضیح استان های در وضعیت قرمز گفت:استان های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی درباره استان های در شرایط هشدار نیز گفت: استان های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

مسئولان بهداشت و درمان از مردم خواسته اند به هیچ وجه در مراسمات عزاداری شرکت نکنند و روزهای ۵ شنبه نیز از حضور در قبرستان ها خودداری کنند. رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در اماکن عمومی از راه های مطمئن در راستای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا ست. هشدارها را جدی بگیرند و طبق آنچه بارها عنوان شده در مکان‌های پرتجمع به ویژه مراکز عرضه کالا و خدمات مانند فروشگاه‌ها، درمانگاه‌ها، مطب‌های پزشکان، فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

متاسفانه همه گیری این ویروس همچنان رو به شتاب است و مهمترین عامل در کنترل آن، تقویت عزم و اراده در رعایت اصول بهداشتی از جمله شست و شوی مرتب دست ها، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=46675

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.