• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
2

آزمون سخت مجتبی حسینی در بیستمین دوره لیگ برتر
حسینی باید برای موفقیت تیمی که تارتار انتظارات را از آن بالا برده تلاش کند/ با وجود وعده های مکرر اما بر خلاف نفت آبادان نفت مسجدسلیمان همچنان شرایط مبهمی دارد

  • کد خبر : 46543
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>آزمون سخت مجتبی حسینی در بیستمین دوره لیگ برتر</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>حسینی باید برای موفقیت تیمی که تارتار انتظارات را از آن بالا برده تلاش کند/ با وجود وعده های مکرر اما بر خلاف نفت آبادان نفت مسجدسلیمان همچنان شرایط مبهمی دارد</span>

رویش زاگرس: در حالی که حدود یک ماه از پایان نوزدهمین دوره لیگ برتر سپری شده و تیم‌های حاضر در لیگ بیستم با جذب بازیکنان جدید خودشان را برای حضور در دوره بعدی این رقابت‌ها آماده می‌کنند، نفت مسجدسلیمان همچنان درگیر مشکلات مالی و مدیریتی است و تا به اینجای کار از رقیبان فصل آینده […]

رویش زاگرس: در حالی که حدود یک ماه از پایان نوزدهمین دوره لیگ برتر سپری شده و تیم‌های حاضر در لیگ بیستم با جذب بازیکنان جدید خودشان را برای حضور در دوره بعدی این رقابت‌ها آماده می‌کنند، نفت مسجدسلیمان همچنان درگیر مشکلات مالی و مدیریتی است و تا به اینجای کار از رقیبان فصل آینده عقب مانده است.

صادق صادقی بابا احمدی، حامد نورمحمدی، حسین ابراهیمی، میثم نقی زاده، احمد الجبوری، عماد میرجوان و علیرضا علیزاده بازیکنان کلیدی نفت مسجدسلیمان در فصل گذشته بودند که نقش بسزایی در موفقیت‌های تیم شان داشتند، اما به دلیل بلاتکلیفی باشگاه تصمیم گرفتند به پیشنهادهای خود پاسخ مثبت دهند و راهی تیم‌های دیگری شوند.

با این حال بدترین اتفاق ممکن برای نفت مسجدسلیمان و هواداران این تیم، جدایی مهدی تارتار بود. سرمربی جوان نفت مسجدسلیمان در لیگ نوزدهم موفق شد بهترین نتایج این تیم در تاریخ لیگ و جام حذفی را رقم بزند و با رساندن تیمش به نیمه بالایی جدول و مرحله نیمه نهایی جام حذفی، فراتر از انتظارات کار کرد.

در ادامه مسئولان باشگاه با چند گزینه وارد مذاکره شدند و در نهایت مجتبی حسینی، سرمربی فصل گذشته مس کرمان هدایت این تیم را بر عهده گرفت. در حالی که به نظر می‌رسید با انتخاب سرمربی جدید بلاتکلیفی نفت مسجدسلیمان به پایان رسیده و این تیم وارد کارزار نقل و انتقالاتی می‌شود، پایان دوره ماموریت اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه باعث شد تا این تیم وارد بحران دیگری شود.

از طرف دیگر قانون ممنوعیت کمک وزارت نفت به تیم‌های نفتی هم باعث شده این تیم‌ زمان زیادی را از دست بدهد. با وجود آن که هر روز وعده پایان مشکلات تیم نفت داده می شود اما واقعیت این است بر خلاف نفت آبادان نفت مسجدسلیمان هنوز شرایط مبهمی دارد و مشخص نیست بودجه این تیم برای فصل آینده چقدر است. آن چه مشخص است مجتبی حسینی که با قبول هدایت نفت مسجدسلیمان دست به ریسک بزرگی زده، فصل آینده کار بسیار سختی دارد و باید برای موفقیت تیمی که تارتار انتظارات را از آن بالا برده و مشکلات و محدودیت‌های فراوانی دارد، تلاش کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=46543

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.