• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
2

بازديد سرزده فرماندار شهرستان انديكا از اداره هلال احمر و شهرداري قلعه خواجه

  • کد خبر : 4627
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۹:۵۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندار انديكا به صورت سرزده از اداره هلال احمر و شهرداري قلعه خواجه بازديد كردند. فخاري مقدم در اين بازديد ابتدا از امكانات و تجهيزات اداره هلال احمر ديدن و از مدير مربوطه خواست تا در حفظ و نگهداري اموال و استفاده مناسب از آنان تلاش كند و از زحمات ايشان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندار انديكا به صورت سرزده از اداره هلال احمر و شهرداري قلعه خواجه بازديد كردند. فخاري مقدم در اين بازديد ابتدا از امكانات و تجهيزات اداره هلال احمر ديدن و از مدير مربوطه خواست تا در حفظ و نگهداري اموال و استفاده مناسب از آنان تلاش كند و از زحمات ايشان در امداد رساني به مسافران مسير جاده انديكا به چهارمحال (كه در برف گرفتار شدند) قدرداني كردند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان فرماندار انديكا در ادامه به صورت سرزده از شهرداري قلعه خواجه بازديد و از شهردار و شوراي شهر قلعه خواجه خواستند با توجه به تعامل سازنده اي كه هست به فكر راههاي اجرايي شدن قوانين در سطح شهر و آشنايي بيشتر مردم با قوانين شهرداري و پيشرفت شهر باشيد. در پايان شهردار قلعه خواجه از كاشت دو هزار اصل نهال در چند روز گذشته در سطح شهر خبر داد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4627

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. دولت تدبیر ، چرا تدبیر نمی کند؟!
    پارسا اهوازی
    زمان انتخابات هر کدام از کاندیدهای محترم با شعاری وارد عرصه ی انتخابات شدند . بی شک بیان دیدگاه ها و اهداف دولت آینده که از سوی کاندیدها اعلام می شد در تعیین رای مردم نقش بسزایی داشت . در این بین نیز دولت تدبیر و امید با اعلام برنامه های خود پا به این عرصه نهاد. مردم با بررسی های این برنامه ها دولت تدبیر و امید را به عنوان دولت برگزیده انتخاب نمودند.
    سنگینی دو واژه ای تدبیر و امید کار را برای دولت جدید بیش از پیش سخت و مشکل نمود. هر چند زمان آغاز به کار این دولت نو پا ، زمان بسیار اندکی است و نمی توان عملکرد آن را مورد ارزیابی و بررسی قرار داد اما جا دارد دولتی که سنگینی کلمه تدبیر را به دوش می کشد از همان ابتدای کار برای مشکلات بوجود امده تدبیری بیندایشد. انتقال آب کارون از طریق طرح بهشت آباد یکی از همین دست مشکلات می باشد که تدبیری برای آن اندیشه نشده است . نقل قولهای مدیران دولت یازدهم در رسانه ها در خصوص انتقال آب کارون مشکلی را حل که نکرد هیچ ، هیزمی بود بر آتش کارون. بیان سخنان نسنجیده و سپس تکذیب آنان چه پیامی می تواند برای دولت تدبیر داشته باشد؟ آقای ریس جمهور محترم شما به عنوان مسئول دولت یازدهم می بایست سريع تر از این زمان فکری برای معضل بوجود آمده می کردید . تا بیش از این احساسات مردم سه استان کشور عزیزمان جریحه دار نگردیده ، تدبیری بیند ایشید .

  2. سلام درود بر مدیران جوان زحمت کش هلال احمر وشهرداری

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.