• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
1

فوری/ سرپرست علوم پزشکی اهواز خبر داد:
مسجدسلیمان قرمز شد/شهرهای آغاجاری و مسجدسلیمان از برگزاری و یا حضور در هرگونه مراسم و تجمع اجتناب کنند

  • کد خبر : 46119
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>فوری/ سرپرست علوم پزشکی اهواز خبر داد:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>مسجدسلیمان قرمز شد/شهرهای آغاجاری و مسجدسلیمان از برگزاری و یا حضور در هرگونه مراسم و تجمع اجتناب کنند</span>

رویش زاگرس: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان این که بنا بر جدیدترین اعلام وزارت بهداشت در خصوص وضعیت کرونا در استان‌ها، مسجدسلیمان و آغاجاری در استان خوزستان در وضعیت قرمز قرار دارند، از خروج بهبهان از وضعیت قرمز خبر داد. دکتر فرهاد ابول‌نژادیان امروز (۳۰ مردادماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس […]

رویش زاگرس: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان این که بنا بر جدیدترین اعلام وزارت بهداشت در خصوص وضعیت کرونا در استان‌ها، مسجدسلیمان و آغاجاری در استان خوزستان در وضعیت قرمز قرار دارند، از خروج بهبهان از وضعیت قرمز خبر داد. دکتر فرهاد ابول‌نژادیان امروز (۳۰ مردادماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس اعلام آخرین وضعیت بیماری در استان از سوی وزارت بهداشت که به صورت هفتگی اعلام می‌شود، شهرهای مسجدسلیمان و آغاجاری در وضعیت قرمز هستند و شهرستان بهبهان به دلیل همکاری مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی از وضعیت قرمز خارج شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: تغییر در وضعیت شهرهای قرمز استان یک هشدار جدی است و مشخص می‌کند که وضعیت موجود، بسیار شکننده است و در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کل استان خوزستان درگیر پیک دوم کرونا می‌شود که بسیار سنگین‌تر از پیک اول بیماری است.

ابول‌نژادیان گفت: مانند هفته‌های گذشته تمامی استان‌های خوش آب و هوا و همجوار با خوزستان در وضعیت قرمز و هشدار هستند و از مردم درخواست می‌کنیم از سفر به این استان‌ها، به شدت خودداری کنند چرا که ره‌آورد سفرهای غیرضروری چیزی به جز انتشار بیشتر بیماری نخواهد بود.

وی تصریح کرد: همچنین لازم است همه مردم استان خوزستان علی‌الخصوص شهرهای آغاجاری و مسجدسلیمان از برگزاری و یا حضور در هرگونه مراسم و تجمع اجتناب کنند و در هنگام خروج از منزل، پروتکل‌های بهداشتی شامل استفاده از ماسک، شستشوی مرتب دست‌ها و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی را با حساسیت و جدیت بیشتری رعایت کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=46119

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. ماسک داروخانه ها ندارند و اگر هم برای یک‌یا دوروز قرار است باشد اصلا نباشد بهتر است..وقتی خود فروشنده گان در داروخانه ماسک ندارند و به مشتریها دارو تحویل میدهند ..این یعنی هیچ نظارتی نیست و چطور مردم به این عملکرد نگاه کند و جواب بدهد ..انتظار بیجاست وقتی همه پای کار نیایند برای امری مهم..اگر میشد پلیس رانندگان بدون ماسک را و در شهر پلیس بهداشتی که تذکر بدهد و ماسک هم بدهد بهتر جواب میداد..آخر همه دانا نیستند وهزار بار دیگر میگویم مردم نیاز به آموزش دارند واین وظیفه را مسئولین حکومتی هر ملت بعهده دارد ..انتظارات در حد امکانات باشد ..وقتی ندادی نمیشود بگیری .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.