• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
1

توسط موسسه خیریه حضرت علی ابن ابیطالب(ع)
ماسک مورد نیاز داوطلبان کنکور،امتحانات شهریور پایه دوازدهم شهرستان مسجدسلیمان تامین شد

  • کد خبر : 46071
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰:۵۹
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>توسط موسسه خیریه حضرت علی ابن ابیطالب(ع)</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>ماسک مورد نیاز داوطلبان کنکور،امتحانات شهریور پایه دوازدهم شهرستان مسجدسلیمان  تامین شد</span>

رویش زاگرس: ماسک مورد نیاز داوطلبان کنکور،امتحانات شهریور پایه دوازدهم شهرستان مسجدسلیمان توسط موسسه خیریه محبان امام علی ابن ابیطالب “ع” تامین شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس علی عیدیوندی معاونت آموزش و پرورش در این خصوص عنوان کرد: آزمون کنکور در ۲۷حوزه با حضور ۲۴۶۷داوطلب که در پنج رشته هنر، ریاضی، انسانی، تجربی […]

رویش زاگرس: ماسک مورد نیاز داوطلبان کنکور،امتحانات شهریور پایه دوازدهم شهرستان مسجدسلیمان توسط موسسه خیریه محبان امام علی ابن ابیطالب “ع” تامین شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس علی عیدیوندی معاونت آموزش و پرورش در این خصوص عنوان کرد: آزمون کنکور در ۲۷حوزه با حضور ۲۴۶۷داوطلب که در پنج رشته هنر، ریاضی، انسانی، تجربی و زبان خارجه از روز چهارشنبه الی شنبه با هم به رقابت خواهند پرداخت.
عیدیوندی در ادامه بیان کرد: با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ۲۷ حوزه مشخص شده پذیرای داوطلبان عزیز می باشد و انشالله جای نگرانی نخواهد بود. وی ادامه داد: از کلیه داوطلبان خواهش می کنیم با رعایت کامل اصول بهداشتی در حوزه های خود حاضر شوند.
عیدیوندی در خاتمه عنوان کرد: در مسیر سلامت دانش آموزان بجا و شایسته است از همراهی و مساعدت موسسه خیریه محبان امام علی ابن ابیطالب “ع”در جهت تامین ماسک مورد نیاز داوطلبان کنکور را داشته باشیم ، این موسسه از ابتدا شیوع کرونا تاکنون با اداره آموزش و پرورش شهرستان در جهت تامین ماسک مراجعات روزانه و کادر اداری و همچنین تامین ماسک امتحانات نهایی و اکنون هم در جهت تامین ماسک مورد نیاز داوطلبان کنکور و امتحانات شهریور داشته اند.

محمدرضا کرم زاده مدیر عامل موسسه خیریه محبان امام علی ابن ابیطالب “ع” نیز عنوان کرد: موسسه خیریه علی ابن ابیطالب“ع”به همراه جمعی از جامعه خیرین در جهت رسالت سلامت شهروندان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان از اسفندماه۹۸ تشکیل شده است که با راه اندازی کارگاه تولید ماسک توانسته سهمی در سلامت جامعه داشته باشد و از طرفی اقدام تهیه و توزیع سبدهای اقلام بهداشتی مورد نیاز جامعه به ویژه خانواده بی بضاعت داشته است. کرم زاده عنوان کرد: در این مسیر از مدیران محترم ادارات، سازمان ها، نهادها، افراد حقیقی، حقوقی، عموم شهروندان و خیرین گمنام دعوت به عمل می آید تا در این اقدام خداپسندانه مشارکت نمایند.
شماره کارت بانک صادرات جهت همیاری و واریز کمک های مردمی
۶۰۳۷-۶۹۱۹-۹۰۳۷-۱۵۴۴بنام موسسه محبان امام علی ابن ابیطالب(ع) می باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=46071

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.