• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

تازه ترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در مسجدسلیمان/ کرونا جان یک نفر دیگر را در مسجدسلیمان گرفت

  • کد خبر : 46046
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
تازه ترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در مسجدسلیمان/ کرونا جان یک نفر دیگر را در مسجدسلیمان گرفت

رویش زاگرس: شب گذشته یک بیمار مبتلا به کرونا در مسجدسلیمان جان خود را از دست داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس یک جوان حدوداً ۳۹ ساله بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد. همچنین در حال حاضر ۲۶ نفر در بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان بستری هستند که از این […]

رویش زاگرس: شب گذشته یک بیمار مبتلا به کرونا در مسجدسلیمان جان خود را از دست داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس یک جوان حدوداً ۳۹ ساله بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد. همچنین در حال حاضر ۲۶ نفر در بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان بستری هستند که از این تعداد ۱۵ نفر در بخش ایزوله و ۱۱ نفر نیز در بخش مراقبت های ویژه (آی سی یو) بستری هستند.

متاسفانه در شبانه روز گذشته ۱۴۷ بیمار در کل کشور جان خود را از دست دادند. و دو هزار و ۱۳۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ نیز شناسایی شد.

استان های مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استان های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت بیشترین میزان رعایت پروتکل ها در ادارات و سازمان های دولتی و کم ترین میزان در مراکز خدمات بیمه و دفاتر پیشخوان دولت است.

امیدواریم با همکاری و همراهی مردم در رعایت اصول سه گانه بهداشتی شامل شست و شوی مرتب دست ها، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک، شاهد شکست زنجیره انتقال بیماری در کشور باشیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=46046

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. خدایا میری داروخانه ماسک نداره بعد سوپری روبروی داروخانه ماسک سه لایه جراحی استریلیزه رو گرون میفروشه..چه باید کرد از دست این زالو صفتانی که به همه وقت حتی ناخوشیها کنار مردم هستند اما فقط سرشون گرم کار خودشون هست جیب زنی و گوش بری ..باز اونا که خارج رفتن رو میشه تحمل کرد کاری نمیتونن بکنن امان از دشمن دوست نما که دوستانه خنجررا تا دسته فرو میبرن در قلب .خدایا هدایتمون کن همه مون نیاز مندهدایتیم..اهدناالصراط المستقیم .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.