• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
0

فرشید خدادادیان رییس مرکز اسناد صنعت نفت شد

  • کد خبر : 45791
  • ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
فرشید خدادادیان رییس مرکز اسناد صنعت نفت شد

رویش زاگرس: مدیر موزه ها و مرکز اسناد صنعت نفت در حکمی فرشید خدادادیان را به عنوان رییس جدید مرکز اسناد صنعت نفت منصوب کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رویش زاگرس اکبرنعمت الهی،در مراسم معارفه فرشید خدادادیان گفت :در این مرکز اسناد خاص و کم نظیری از صنعت نفت و تاریخ این صنعت ،وجود […]

رویش زاگرس: مدیر موزه ها و مرکز اسناد صنعت نفت در حکمی فرشید خدادادیان را به عنوان رییس جدید مرکز اسناد صنعت نفت منصوب کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رویش زاگرس اکبرنعمت الهی،در مراسم معارفه فرشید خدادادیان گفت :در این مرکز اسناد خاص و کم نظیری از صنعت نفت و تاریخ این صنعت ،وجود دارد که می تواند به پایگاه مهمی برای علاقه مندان به استفاده از این اسناد تبدیل شود.

وی با بیان این که، مرکز اسناد صنعت نفت جای خود را بین مراکز اسنادی کشور بازکرده است تصریح کرد: ارتباط محققان، پژوهشگران و دانشجویان با مرکز اسناد صنعت نفت باید تقویت شود که تحقق این امر نیازمند تلاش و مساعدت همکاران در این مجموعه است .در این مراسم همچنین فرشید خدادادیان رییس جدید مرکز اسناد صنعت نفت، در سخنانی گفت: مجموعه فعالیت هایی که درمرکز اسناد صنعت نفت با حضور”آقای سوری ” (رییس پیشین مرکز اسناد صنعت نفت ) انجام شده بسیارخوب بوده است، حال آن که ضمن ادامه این فعالیت ها تلاش می کنیم کار را با هم افزایی و انرژی بیشتر ادامه دهیم.

گفتنی است، در این مراسم فرشید خدادادیان با حفظ سمت به عنوان رییس مرکز اسناد صنعت نفت معرفی و از تلاش های علی سوری در مدت تصدی این سمت تشکر و قدردانی شد.

لازم به یادآوری است، رییس مرکز پژوهش و تاریخ شفاهی مدیریت موزه ها و مرکز اسناد صنعت نفت و همچنین مجری و ناظر پروژه های موزه صنعت نفت در مسجد سلیمان از دیگر مسوولیت های فرشید خدادادیان در مدیریت موزه ها و مرکز اسناد صنعت نفت به شمار می آید.

در حکم دکتر خدادادیان آمده است: نظر به تجارب و تخصص مفید جنابعالی در حوزه اسناد و تاریخ صنعت نفت به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان رئیس مرکز اسناد صنعت نفت منصوب می شوید. بدیهی ست انتظار می رود ضمن بهره مندی از مجموعه توانمندی ها و ظرفیت های موجود و برنامه ریزی لازم نسبت به پیشبرد اهداف آن مرکز اقدام نمائید.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=45791

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.