• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
0

نفت مسجدسلیمان – پرسپولیس، رقابت متضادها!

  • کد خبر : 45722
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵

رویش زاگرس: در آستانه بازی امشب، نفت مسجدسلیمان بیشترین و پرسپولیس کمترین تساوی را در لیگ نوزدهم دارند. به گزارش رویش زاگرس، دو تیم نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس در حالی امشب از ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه و در هفته بیست و ششم مقابل یکدیگر قرار میگیرند که شاگردان گل‌محمدی با ۵۹ امتیاز، ۱۹ برد، ۴ […]

رویش زاگرس: در آستانه بازی امشب، نفت مسجدسلیمان بیشترین و پرسپولیس کمترین تساوی را در لیگ نوزدهم دارند. به گزارش رویش زاگرس، دو تیم نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس در حالی امشب از ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه و در هفته بیست و ششم مقابل یکدیگر قرار میگیرند که شاگردان گل‌محمدی با ۵۹ امتیاز، ۱۹ برد، ۴ باخت و ۲ تساوی صدرنشین لیگ برتر هستند و با برد مقابل نفت مسجدسلیمان می‌توانند قهرمانی‌شان را برای چهارمین بار متوالی مسجل کنند.

در آن سوی میدان شاگردان مهدی تارتار با ۳۳ امتیاز، ۶ برد، ۱۵ تساوی و سه باخت از ۲۴ بازی در جایگاه هشتم لیگ برتر قرار دارند. نکته جالب این که تعداد باخت‌های نفت مسجدسلیمان از پرسپولیس کمتر است.

پرسپولیس در دور رفت، چهار شکست مقابل سپاهان، تراکتور، شهرخودرو و نفت مسجدسلیمان به دست آورد، ولی نفتی‌ها فقط سه باخت در کارنامه داشته و به اتفاق سپاهان رکورد کمترین باخت در لیگ نوزدهم را دارند. نکته جالب این است که پرسپولیس با ۲ مساوی کمترین تساوی را در لیگ نوزدهم به خود اختصاص داده و نفت با ۱۵ تساوی بیشترین تساوی را در بین تیم‌های لیگ در کارنامه داشته است.

تیم نفت با ۱۹ گل زده، بعد از گل‌گهر با ۱۸ گل زده و در کنار پارس جنوبی جم، دومین خط حمله ضعیف لیگ را در اختیار دارد و پرسپولیس دومین تیمی است که با ۳۷ گل زده بیشترین گل زده را در کارنامه دارد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=45722

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.