• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
3

درگذشت یکی از فرهنگیان با سابقه مسجدسلیمان + پیام تسلیت سرپرست اداره آموزش و پرورش

  • کد خبر : 45502
  • ۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴

رویش زاگرس: فریدون شیر علی زاده از فرهنگیان با سابقه مسجدسلیمانی صبح امروز بر اثر سکته قلبی درگذشت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس زنده یاد شیرعلیزاده دبیر بازنشسته و مسئول سابق ضمن خدمت و فرزند استاد زنده یاد بیژن شیرعلیزاده از دبیران برجشته ریاضی بود. این مصیبت وارده را به خانواده محترم شیرعلیزاده تسلیت […]

رویش زاگرس: فریدون شیر علی زاده از فرهنگیان با سابقه مسجدسلیمانی صبح امروز بر اثر سکته قلبی درگذشت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس زنده یاد شیرعلیزاده دبیر بازنشسته و مسئول سابق ضمن خدمت و فرزند استاد زنده یاد بیژن شیرعلیزاده از دبیران برجشته ریاضی بود. این مصیبت وارده را به خانواده محترم شیرعلیزاده تسلیت عرض می نمائیم.

همچنین در پی درگذشت  زنده یاد فریدون شیرعلیزاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان  مسجدسلیمان در پیامی  درگذشت ایشان را تسلیت گفت. متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

انالله و اناالیه راجعون

خبر ناباورانه درگذشت معلم بازنشسته و دلسوز زنده یاد “فریدون شیرعلیزاده” که عمر خود را در مسیر  تعلیم، تربیت و بالندگی فرزندان این مرز و بوم صرف نمود، موجب تاثر و تالم خاطر همگان گردید. ایشان جلوه ای از صبوری در کلام و رفتار بود و بی شک روح بلند این معلم پرتلاش و ایثارگر نزد خداوند متعال دارای ارج و قرب بوده و نام و یاد او  زنده بر لوح دل ها ماندگار خواهد ماند. اینجانب ضایعه درگذشت این همکار ارزشمند را به بستگان مکرم آن عزیز سفر کرده، جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و از درگاه ایزد متعال برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

بهزاد شیانخواه- سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=45502

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. روحش شاد انسانی والا و فرهیخته بود

  2. این جانب،چندسال در دهه ۵۰ افتخار همکاری با شادروان شیرعلی زاده داشته ام، ایشان دبیری زحمت کش،وارسته، خوش مشرب وتوانمند در ادای وظایف معلمی بودند! این ضایعه را به خاندان ارجمندشان، همکاران وشاگردان گرامیشان تسلیت و تاسف عرض می نمایم.
    خسروسیستانی دبیر سال های دور دبیرستان های مسجد سلیمان.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.