• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
0

موزه نفت در مسجدسليمان راه‌اندازی می‌شود

  • کد خبر : 4546
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان از برپایی و راه‌اندازی موزه نفت در استان خبر داد و گفت: مقدمات كار برای راه‌اندازی اين موزه در شهرستان مسجدسليمان فراهم شده است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان افشین حیدری اظهار کرد: بر اساس رایزنی‌های پیشین مقدمات راه‌اندازی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان از برپایی و راه‌اندازی موزه نفت در استان خبر داد و گفت: مقدمات كار برای راه‌اندازی اين موزه در شهرستان مسجدسليمان فراهم شده است.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان افشین حیدری اظهار کرد: بر اساس رایزنی‌های پیشین مقدمات راه‌اندازی موزه نفت در شهرستان مسجدسلیمان فراهم شده است و در این باره با مناطق نفتخیز هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

وی يادآوری كرد: شهرستان مسجدسلیمان نخستین شهر ایران است که نفت در آن اکتشاف شد و به این دلیل این موزه باید در مسجدسلیمان راه‌اندازی شود.

حیدری بيان كرد: برای راه‌اندازی این موزه در سالگرد صدمین سال اکتشاف نفت در مسجدسلیمان اقداماتی نیز انجام شده ولی این اقدامات نیمه‌کاره رها شده‌اند و در این زمینه آمادگی داریم تا با مناطق نفتخیز جنوب در این باره همکاری کنیم تا اين موزه راه‌اندازی شود.

وی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی موزه می‌تواند به هویت بخشی به داشته‌های فرهنگی یک منطقه کمک شایانی کند. به این دلیل می‌کوشیم تا در زمينه راه‌اندازی موزه‌های مشارکتی گام‌های مؤثری برداریم.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان افزود: معاون میراث فرهنگی سازمان و قائم مقام ريیس سازمان در این باره نظر خاص دارد و به این دلیل پیگیری ویژه در این زمینه انجام خواهد شد تا راه‌اندازی این موزه محقق شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4546

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1. با سلام،خبر خوبى است،اميدوارم با پيگيرى اين پروژه ارزشمند كه تاكنون چندين ميليارد هزينه آن شده و سالهاست در گرداب فراموشى و بى پولى و عدم دلسوزى مجريان آن و موضع انفعالى و عدم پيگيرى مسئولين شهرى و نفتى قرار گرفته دوباره جان بگيرد و فعال گردد،نظير اين پروژه ها در شهرستان زياد است،از مسئول سايت خواهش ميكنم كه گزارشى از وضعيت اين پروژه ها اعلام كنند تا بلكه بعضى  مسئولين يادشان بيايند مسائل مهمى وجود دارد كه بدان توجهى نكردند،متشكرم

  2. آقای حیدری شما چرا؟ الان همه پروزه های عمرانی صنعت نفت مسجدسلیمان بعلت نبود اعتبار تعطیل شده اند شما از کجا با چه اطمینانی می گویید موزه نفت که نیازبه اعتبارکلان دارد راه اندازی می شود؟وعده چرا می دهید؟البته من پیشنهاد می دهم درب نیروگاه برق تمبی چاه شماره یک ؛پالایشگاه و گوگردسازی بی بیان به همین صورت فعلی برای بازدید عموم باز شود همراه با تابلوهای بیوگرافی تاسیسات

  3. ای ی ی ی ی ی ی روزگار رررر مدیر کل !!!!!!!!!!!!!!برما چه میشود ؟!!!دکترای باستانشناسی باید گوشه حجره اش در دانشگاه بپوسد و اما بعد مدیران کل یکشبه !!!!!ای ی ی ی ی ی ی روزگار ….

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.