• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

۵ واحد صنفی در مسجدسلیمان به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی بهداشتی توسط مرکز بهداشت تعطیل گردید

  • کد خبر : 45103
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷

رویش زاگرس: با پیگیری و نظارت مستمر بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت ۵ واحد صنفی در شهرستان مسجدسلیمان به علت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی در زمان شیوع کرونا پلمپ گردید. دکتر شایسته شمی پور در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی رویش زاگرس با اعلام این خبر افزود: پیرو ابلاغ دستورالعمل های بهداشتی مقابله با […]

رویش زاگرس: با پیگیری و نظارت مستمر بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت ۵ واحد صنفی در شهرستان مسجدسلیمان به علت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی در زمان شیوع کرونا پلمپ گردید. دکتر شایسته شمی پور در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی رویش زاگرس با اعلام این خبر افزود:

پیرو ابلاغ دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا ویروس در مراکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی؛ تاکید و تشدید بازرسی بر اصناف در خصوص استفاده از وسایل حفاظت فردی توسط شاغلین،جلوگیری از عرضه هر گونه مواد غذایی به صورت فله و در معرض تماس دست، نظارت ویژه بر بازارچه های میوه و تره بار که با ازدحام مشتری مواجه هستند، رعایت فاصله بین فروشندگان و مشتریان،گندزدایی مستمر تمامی سطوح مراکز و اماکن، دریافت پول نقد توسط یک نفر شاغل مجزا، استفاده از اسپری ضدعفونی دست در ورودی و خروجی محل کسب و جنب دستگاه کارتخوان، استفاده از دستگاه کارتخوان توسط مشتری، رعایت فاصله قانونی توسط مراجعین و… در دستور کارشناسان بهداشت محیط قرار گرفت. به منظور حفظ سلامت شهروندان ۵ واحد صنفی متخلف از موازین بهداشتی به علت عدم رعایت مقررات بهداشتی پلمپ گردید و پرونده ۲۰ واحد صنفی متخلف به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان همچنین از توقیف ۲ تن برنج غیر قابل مصرف در یکی از فروشگاههای مواد غذایی شهرستان خبر داد. وی گفت: هماهنگی های لازم با ادارات ذیربط جهت طی مراحل قانونی و معدوم سازی محموله مذکور صورت گرفت. شمی پور گفت: به شهروندان محترم توصیه می شود از خرید اجناس نامرغوب و فاقد مشخصات بهداشتی خودداری نمایند و شکایات خود در زمینه مسایل بهداشتی را از طریق سامانه ۱۹۰ پیگیری نمایند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=45103

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.