• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
2

سرپرست آموزش و پرورش عشایر خوزستان:
امتحانات پایانی پایه دوازدهم با رعایت تمام نکات بهداشتی و در محیطی امن و سالم برگزار می شود

  • کد خبر : 45032
  • ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱

رویش زاگرس: مرادعلی سعیدی پور سرپرست این اداره خبرداد: امتحانات پایانی پایه دوازدهم با رعایت تمام نکات بهداشتی و در محیطی امن و سالم برگزار می شود. به گزارش بایگاه خبری رویش زاگرس وی گفت: نگرانی اولیای گرامی برای سلامتی فرزندان خود کاملا منطقی و صحیح می باشد اما به آن ها این اطمینان را […]

رویش زاگرس: مرادعلی سعیدی پور سرپرست این اداره خبرداد: امتحانات پایانی پایه دوازدهم با رعایت تمام نکات بهداشتی و در محیطی امن و سالم برگزار می شود. به گزارش بایگاه خبری رویش زاگرس وی گفت: نگرانی اولیای گرامی برای سلامتی فرزندان خود کاملا منطقی و صحیح می باشد اما به آن ها این اطمینان را می دهیم که تمام پروتکل ها و اصول بهداشتی جهت برگزاری امتحانات در حوزه های امتحانی کاملا رعایت شده و امتحانات در محیطی ایمن و کاملا بهداشتی برگزار می شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه های امتحانی گفت: رعایت فاصله حداقل دو متری میان صندلی های دانش آموزان در حوزه های امتحانی ایجاد شده است و تمام حوزه های امتحانی دانش آموزان عشایری تا کنون سه مرحله ضدعفونی شده اند و قبل از هر امتحان و بعد از امتحان نیز ضدعفونی انجام می شود.

سرپرست آموزش و پرورش عشایر خوزستان ادامه داد: با کمک اداره کل اموزش و پرورش خوزستان سه مرحله سرانه بهداشتی برای ضدعفونی کردن مدارس اختصاص یافته که به وسیله ی ان تمام مدارس چندین مرحله ضدعفونی شده اند.

وی با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی در حوزه های امتحانی گفت: از دانش اموزان عزیز خواسته می شود که تنها از وسایل شخصی که به همراه خود می آورند استفاده کنند و یک روز قبل از امتحان از سلامت خود درسامانه وزارت بهداشت به ادرس http://سایتsalamat.gov.ir اطمینان حاصل کنند.

وی با اشاره به ممنوعیت اوردن وسایل غیر ضرور گفت: جهت ایمنی و سلامت دانش آموزان ورود هر گونه جزوه و تلفن همراه به حوزه های امتحانی ممنوع می باشد و با تدابیر اندیشیده ای تجمع دانش آموزان جلوگیری به عمل می آید.

سعیدی پور در پایان با اشاره به این که استفاده از ماسک و دستکش برای دانش اموزان ناظرین حوزه ها الزامی است، گفت: با توجه به گستردگی حوزه های امتحانی عشایر در شهرستان های مختلف با هماهنگی کارشناس بهداشت لوازم بهداشتی از قبیل تب سنج، دستکش، ژل ضدعفونی کننده و دیگر وسایل در حوزه ها تدارک دیده شده و کارشناس بهداشت اداره و مناطق به تناوب از حوزه ها بازدید و رعایت اصول بهداشتی را پیگیری می کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=45032

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.