• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

مسجدسليمان به لحاظ نرخ بيكاري جزء شهرهاي نخست استان و كشور است

  • کد خبر : 4470
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۶

کارخانه آلومنیوم و پتروشیمی زیلائی، جز همین زیرساخت ها و بسترهای مناسبی هستندکه می تواند در صورت راه اندازی کمک شایانی به چرخه اشتغال در این شهرستان نماید که بر همین اساس تلاش های بی وقفه ای از سوی نماینده محترم و فرمانداری جهت تعیین تکلیف پروژه های مذکور در جریان است باشگاه روزنامه نگاران […]

کارخانه آلومنیوم و پتروشیمی زیلائی، جز همین زیرساخت ها و بسترهای مناسبی هستندکه می تواند در صورت راه اندازی کمک شایانی به چرخه اشتغال در این شهرستان نماید که بر همین اساس تلاش های بی وقفه ای از سوی نماینده محترم و فرمانداری جهت تعیین تکلیف پروژه های مذکور در جریان است

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سید مجید صالحی در کارگروه اشتغال عنوان داشت: از آنجا که به لحاظ نبود اعتبارات، مدتی بود که این جلسه با تأخیراتی مواجه گردید، بنا است، با برنامه ریزی مناسب این جلسات به طور مداوم و منظم برگزار شود.

صالحی افزود: متأسفانه، همچنان که آمار می گوید شهرستان مسجدسلیمان به لحاظ نرخ بیکاری، جزء شهرستان های نخست در استان و در کشور است که می طلبد با توجه به پتانسیل موجود، نسبت به بهبود وضعیت اشتغال، اقدامات ریشه ای تری صورت پذیرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی گفت: کارخانه آلومنیوم و پتروشیمی زیلائی، جز همین زیرساخت ها و بسترهای مناسبی هستندکه می تواند در صورت راه اندازی کمک شایانی به چرخه اشتغال در این شهرستان نماید که بر همین اساس تلاش های بی وقفه ای از سوی نماینده محترم و فرمانداری جهت تعیین تکلیف پروژه های مذکور در جریان است که امید می رود در آینده ای نزدیک، شاهد از سرگیری این طرح ها در شهرستان باشیم.

سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان اضافه کرد: فاز 2 کارخانه سیمان مسجدسلیمان هم یکی دیگر از پتانسیل ها و ضرفیت هاي موجود در شهرستان است که می تواند ما را در این زمینه یاری رساند که بحمداله با صحبت هایی که در جریان است، به زودی انتظار می رود که شاهد روند شروع به کار و فعالیت این طرح نیز در سطح شهرستان و در بخش گل گیر باشیم. صالحی معظل بیکاری را مسئله ملی و کشوری دانست،که رفع آن در این شهرستان را مبتنی بر تعامل سازنده و درایت همه مسئولین و شهروندان دانست.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4470

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. آقای صالحی این رو خودمون می دونیم . اگر امکان داره این حرف رو روبروی مسئولان بالاتر استانی و کشوری بزن. نه در جمع خودمان.

  2. درود بر اقای صالحی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.