• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
1

مسجدسلیمان بالاخره شهر قرمز و تا پایان هفته تعطیل شد/ روز جمعه شرایط مجددا مورد بررسی قرار خواهد گرفت

  • کد خبر : 44607
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان ۹ شهرستان را به عنوان شهرهای قرمز استان خوزستان اعلام کرد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان شریعتی گفت: لازم است در بعضی شهرهای استان محدودیت‌هایی ایجاد کنیم تا زنجیزه انتقال بیماری را قطع کنیم. وی ادامه داد البته این که بعضی افراد توییت‌هایی کردند […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان ۹ شهرستان را به عنوان شهرهای قرمز استان خوزستان اعلام کرد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان شریعتی گفت: لازم است در بعضی شهرهای استان محدودیت‌هایی ایجاد کنیم تا زنجیزه انتقال بیماری را قطع کنیم. وی ادامه داد البته این که بعضی افراد توییت‌هایی کردند و طغیان اعلام کردند را رد می کنم.
وی ادامه داد: برای جلوگیری از ناپایدار شدن اوضاع، دانشگاه علوم پزشکی اهواز پیشنهادهایی ارائه داد و که مورد بررسی قرار گرفت و نهایتا همه اعضا نظرشان این بود که تا پایان هفته در شهرستان‌های باوی، هویزه، اهواز، حمیدیه، هندیجان، دزفول، شوشتر، کارون و مسجدسلیمان تعطیل اعلام شود. وی گفت: لازم است همه ادارات، سازمان‌ها و اصناف همکاری لازم را داشته باشند. ضمن آن که روز جمعه مجدد شرایط مورد بررسی قرار می‌گیرد و برای ادامه تعطیلی و یا بازگشت به شرایط عادی تصمیم‌گیری می‌شود.
لازم به ذکر است در دیگر شهرستان‌ها شرایط مثل قبل خواهد بود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=44607

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.