• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
3

مدیر مهندسی و ساختمان شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان:
پروژه احداث پل های جاده ورودی شهر مسجدسلیمان از پیشرفت مناسبی برخوردار است

  • کد خبر : 44461
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیرمهندسی و ساختمان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت: عملیات احداث پل های جاده ورودی شهر مسجدسلیمان با توجه به شرایط موجود از پیشرفت و سرعت مطلوبی برخوردار است. به گزارشسایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، مهندس […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیرمهندسی و ساختمان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت: عملیات احداث پل های جاده ورودی شهر مسجدسلیمان با توجه به شرایط موجود از پیشرفت و سرعت مطلوبی برخوردار است.
به گزارشسایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، مهندس مهرداد آقابیگی در تکمیل این خبر اظهار داشت: این پروژه که یکی از پروژه های عام المنفعه شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بمنظور تعریض و ایمن سازی باقیمانده جاده ورودی شهر از سمت اهواز حدفاصل سه راهی لالی تا سه راهی بی بتولی می باشد، تابستان ۱۳۹۸ عملیات اجرایی آن آغاز گردیده و از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است.
وی افزود: این پروژه هم اکنون از ۴۳ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و با تلاش مجموعه ی این مدیریت و جدیت پیمانکار امیدواریم که روند و شتاب اجرای کار به همین صورت باقی بماند و در موعد مقرر و پیش بینی شده به اتمام برسد. مهندس آقابیگی در توضیحات تکمیلی اظهار داشت: این پروژه که با مبلغ ۱۲۷ میلیارد ریال با نظارت مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در حال اجرا می باشد شامل احداث ۲ دستگاه پل ۹۷ و ۵۶ متری در انتهای قسمت چهاربانده جاده مسجدسلیمان به اهواز و قبل از دوراهی لالی است که عملیات اجرایی پل ۹۷ متری در حال انجام است و عملیات اجرایی پل دیگر نیز بزودی شروع می شود.
وی افزود: برای این پروژه تاکنون بیش از ۱۵۰۰۰ متر مکعب عملیات خاکی – ۲۰۰۰ متر مکعب بتن ریزی و ۱۵۰۰۰۰ کیلوگرم آرماتور بندی انجام شده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=44461

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.