• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

توزیع بسته های غذایی و گندزدایی و ضدعفونی کردن شهر عنبر توسط نفتی ها+ تصاویر

  • کد خبر : 44409
  • ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی اش تعداد ۱۵۰بسته مواد غذایی و بهداشتی را تهیه و برای توزیع میان شهروندان شهر عنبر در اختیار بخشداری عنبر قرار داد . مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با بیان این خبر اظهار داشت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی اش تعداد ۱۵۰بسته مواد غذایی و بهداشتی را تهیه و برای توزیع میان شهروندان شهر عنبر در اختیار بخشداری عنبر قرار داد .
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با بیان این خبر اظهار داشت : این اقدام بمنظور کاهش دغدغه های شهروندان شهر عنبر به همت پایگاه مقاومت بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان و در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی این شرکت صورت گرفته است .
به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، مهندس قباد ناصری افزود: با توجه بحث کنترل رفت و آمد اهالی شهر عنبر در قضیه انتشار ویروس کرونا ، همچون سایر اقدامات خیرخواهانه این شرکت در بحران های سیل و زلزله ، تصمیم گرفته شد در این بحران هم علاوه بر انجام اقدامات و عملیات های ضدعفونی و گندزدایی خیابان ها و معابر در رفع نگرانی شهروندان بی بضاعت و کمک به تأمین معیشت آنها مشارکت جدی داشته باشیم.
وی خاطر نشان کرد: در اقدام دیگری از سوی این شرکت و در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی، عملیات گندزدایی و ضدعفونی کردن خیابان ها، محلات و معابر شهر عنبر با حضور گروه های مختلف بسیجیان این شرکت انجام شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=44409

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.