• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11764اخبار امروز : 0
2

معاون ابتدایی آموزش و پرورزش مسجدسلیمان:
تشکیل ۵۰۰ کلاس درس مجازی در مقطع ابتدایی آموزش و پرورش مسجدسلیمان/ چالش کودکان مدارس ابتدایی شهرستان مسجدسلیمان

  • کد خبر : 44101
  • ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- ۵۰۰ کلاس درس مجازی در مقطع ابتدایی آموزش و پرورش مسجدسلیمان راه اندازی شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان محمدرضا مکوندی معاون ابتدایی آموزش و پرورزش مسجدسلیمان با اعلام این خبرگفت: به همت مدیران و آموزگاران سخت کوش این مقطع با توجه به تعطیلی مدارس ابتدایی این کلاس […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- ۵۰۰ کلاس درس مجازی در مقطع ابتدایی آموزش و پرورش مسجدسلیمان راه اندازی شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان محمدرضا مکوندی معاون ابتدایی آموزش و پرورزش مسجدسلیمان با اعلام این خبرگفت: به همت مدیران و آموزگاران سخت کوش این مقطع با توجه به تعطیلی مدارس ابتدایی این کلاس های مجازی به منظور جبران عقب ماندگی درسی و طبق جدول بودجه بندی و زیر نظر گروههای آموزشی ابتدایی راه اندازی شده است.

وی ضمن تشکراز همکاران آموزگار در اهتمام فراوان برای راه اندازی کلاس های مجازی شیوه آموزش در این کلاس ها را بر اساس روش مشارکتی و ارسال و دریافت تکالیف به صورت روزانه اعلام کرد و افزود: تلاش می شود با طراحی پوشه الکترونیکی از سال تحصیلی آینده دانش آموزان در هر کلاس مجازی از پوشه کار مستقل برخوردار باشند و اولیاء از آخرین وضعیت تحصیلی فرزند خود مطلع باشند. مکوندی در بخش دیگری از سخنان خود از برنامه چالش کودکان مدارس ابتدایی شهرستان مسجدسلیمان خبر داد و گفت: به منظور کمک آگاهسازی و ماندن خانواده ها در ایام نوروز در خانه و لغو هرگونه مهمانی؛ دید و بازدید چالش (مم هم_نوروز_درخانه_می مانم) راه اندازی شد.‌ مکوندی گفت: با اطلاع رسانی مناسب در خصوص بیماری کورنا این چالش ویژه ۱۴ هزار نفر نونهالان مدارس ابتدایی راه اندازی و خوشبختانه جمع کثیری از کودکان به این چالش پیوسته اند. وی ابراز امیدواری نمود با افزایش قرنطینه خانگی در ایام نوروزی و حذف هر گونه دید و بازدید گام موثری در کنترل این بیماری برداشته شود‌.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=44101

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.