• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11766اخبار امروز : 1
1

تازه ترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در مسجدسلیمان و استان خوزستان

  • کد خبر : 44078
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ۳۲ مورد جدید ابتلا به کروناویروس طی ۲۴ ساعت گذشته در استان خوزستان خبر داد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، علی احسان پور، گفت: این آمار به تفکیک؛ ۸ مورد اهواز، ۶ مورد دزفول، ۴ مورد آبادان، ۵ مورد ماهشهر، […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ۳۲ مورد جدید ابتلا به کروناویروس طی ۲۴ ساعت گذشته در استان خوزستان خبر داد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، علی احسان پور، گفت: این آمار به تفکیک؛ ۸ مورد اهواز، ۶ مورد دزفول، ۴ مورد آبادان، ۵ مورد ماهشهر، شهرستان های حمیدیه، مسجدسلیمان و کارون هر کدام ۲ مورد و شهرستان های بهبهان، شوش و شوشتر هر کدام یک مورد آمار جدید مبتلایان خوزستان بوده است. احسان پور بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته یک مورد فوت بر اثر این بیماری مشاهده شده و مجموع جان باختگان این ویروس به ۳۳ نفر در استان خوزستان رسید. سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز ادامه داد: از ۲۵۳ مورد ابتلای قطعی در استان خوزستان، اکنون ۳۴ نفر در بیمارستان رازی اهواز بستری هستند.

دکتر علی سرمست رئیس شبکه بهداشت و درمان یز در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران در ارتباط با آمار بستری شدگان و بیمارانی که تست کرونایی انان مثبت شده است اعلام کرد: در حال حاضر از تعداد ۸ نفری که در بیمارستان ۲۲ بهمن بستری شده است جواب تست ۱ نفر از آنان مثبت و ۷ نفر دیگر منتظر جواب آزمایشات خود هستند که با این اوصاف در مجموع از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون تست ۵ نفر در مسجدسلیمان و شهرستان اندیکا مثبت اعلام شده است. ضمن آن که ۳ نفر نیز از بیمارستان مرخص شده اند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان لازم به ذکر است تاکنون ۴ نفر نیز بر اثر بیماری کرونا در این شهرستان فوت کرده اند.

آمار قطعی ۲۵۳ مورد مبتلا به کرونا ویروس در خوزستان از ابتدا تا امروز ۲۵ اسفندماه ۹۸ به تفکیک شهرهای استان، به شرح زیر می‌باشد:

اهواز: ۱۰۳ مورد

آبادان: ۳۰ مورد

شوشتر: ۲۰ مورد

دزفول: ۲۰ مورد

اندیمشک: ۱۶ مورد

ماهشهر: ۱۱ مورد

خرمشهر: ۸ مورد

شادگان: ۸ مورد

بهبهان: ۶ مورد

مسجد سلیمان: ۵ مورد

رامهرمز: ۴ مورد

شوش: ۴ مورد

کارون: ۴ مورد

باوی: ۳ مورد

اندیکا: ۲ مورد

امیدیه: ۲ مورد

هندیجان: ۲ مورد

حمیدیه: ۲ مورد

گتوند: ۱ مورد

باغملک: ۱ مورد

رامشیر: ۱ مورد

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=44078

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.